شهردار و رئیس جشنواره تابستانه شهرداری بافق:برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
شنبه - 11 شهریور 1396
برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق

شهردار و رئیس جشنواره تابستانه شهرستان بافق از برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهرستان خبر داد.

IMG_20170902_163423

شهردار و رئیس جشنواره تابستانه شهرستان بافق از برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهرستان خبر داد.

IMG_20170902_163425

سیدعلی نوروززاده اظهار کرد: دومین جشنواره تابستانه بافق از مورخ ۱۲ شهریورماه به مدت ۷ روز در تفرجگاه آبشار این شهرستان برگزار می شود.
وی به برگزاری دومین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی همزمان با جشنواره تابستانه این شهرستان اشاره و بیان کرد: جمعی از برترین مجسمه سازان مطرح کشور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ شهریور در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق به ساخت طرح های برگزیده شده می پردازند.
شهردار بافق افزود: برپایی غرفه های مختلف نمایشگاهی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی و خانوادگی،مسابقه ویژه بانوان، جشن خرماو جُنگ های شادی با حضور تعدادی از هنرمندان کشور، استان یزد و همچنین هنرمندان بومی از جمله برنامه های این جشنواره است.
نوروززاده با اشاره به اینکه جشنواره تابستانی در سال گذشته مورد استقبال عموم مردم و مسئولان قرار گرفته است، تصریح کرد: ایجاد نشاط و شادابی و سالم سازی اوقات فراغت شهروندان، انجام برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان بافق، گذراندن اوقات فراغت شهروندان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 شهریور 1396 - 11:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بازهم خداراشکر آقای شهردار به تنهایی ادارات ارشاد۰۰سازمان تبلیغات…میراث فرهنگی وگردشگری …کشاورزی را می جرخونه…

You cannot copy content of this page