اختصاص بیش از ۷هزار میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد در کشور

دسته: اجتماعی
یک دیدگاه
یکشنبه - 12 شهریور 1396

۰۲۱۲۹۷۷a-f33b-481e-8e12-7b04ec7a3485

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در نشست شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره )بافق از تخصیص اعتبار بیش از ۷هزار میلیارد ریال برای احداث،بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.
ابراهیم بازیان تصریح کرد:در سال جاری ۳۰هزار مسکن برای مددجویان در سطح شهر و روستاهای سراسر کشور در زمینه بهسازی،مقاوم سازی،احداث و خرید انجام می شود.
وی افزود:۴۰هزار واحد در قالب تعمیرات جزئی و کلی اعم از حصار کشی در منازل روستایی،گازکشی در روستاها و سایر خدمات برای ارتقا سکونت مددجویان در بافت های فرسوده و محروم صورت می گیرد.
مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه ۱۰درصد خانواده های زیر نظر این نهاد فاقد مسکن می باشند بیان کرد:باید یکصد هزار واحدتا مدت ۳سال آینده با رویکرد مقاوم سازی،بهسازی،ساخت و خرید مسکن در سطح شهر و روستاهای سراسرکشور تامین شود.
بازیان افزود:این اقدام با مشارکت مسوولان،خیران،مردم،نهاد های خصوصی و دولتی و مددجویان امکان پذیر است.
وی بیان داشت:بحث مسکن یک موضوع فرا امدادی است که امروز مسکن در امداد اولویت اصلی با رویکرد توانمندی خانواده می باشد.
مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه مسکن در کنار اشتغال خانوارها می تواند مکمل توانمند سازی برای آنها باشد خاطر نشان کرد:این اقدام علاوه بر کاهش هزینه های اقتصادی خانواده ها،از لحاظ فرهنگی و اجتماعی اثرات ماندگاری را در بر دارد.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
جمالی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 شهریور 1396 - 8:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چقدرازاین مبلغ به بافق اختصاص یافته؟این مسکنها با بودجه کجا ساخته میشه؟اقای کمیته امداد خوببود دقیق اطلاع رسانی می کردن.

You cannot copy content of this page