شهردار بافق:دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق آغاز بکار کرد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
چهارشنبه - 15 شهریور 1396
دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق آغاز بکار کرد

شهردار بافق با بیان اینکه دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور ۱۸ هنرمند از سراسر کشور در مجموعه تفرجگاهی آبشار آغاز شد گفت:این سمپوزیوم در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود.

IMG_20170906_140911

شهردار بافق با بیان اینکه دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور ۱۸ هنرمند از سراسر کشور در مجموعه تفرجگاهی آبشار آغاز شد گفت:این سمپوزیوم در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود.

IMG_20170906_140913

سید علی نوروززاده با اشاره به افزایش ۳ برابری طرح های ارسالی به دبیرخانه سمپوزیوم اظهار داشت: طی مهلت فراخوان ۶۴ اثر به دبیرخانه سمپوزیوم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ اثر توسط داوران دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی برگزیده شد گفت: هنرمندان صبح امروز در بخش اصلی شروع به کار کردند.

IMG_20170906_140856

شهردار بافق افزود: علاقمندان به شرکت در بخش جنبی نیز می توانند پس از تایید طرح خود توسط داوران سمپوزیوم در ساخت مجسمه های شنی شرکت کنند.

رئیس جشنواره تابستانه شهر بافق همچنین خاطر نشان کرد: هنرمندان آثار خود را براساس موضوعاتی از جمله معرفی شهر بافق،کشور، حفظ محیط زیست،آثار و ابنیه تاریخی و آداب و رسوم اجتماعی می سازند.

IMG_20170906_140905

وی با بیان اینکه در پایان از برگزیدگان این سمپوزیوم تقدیر می شود تصریح کرد:هنرمندان از استان های لرستان، خراسان رضوی، تهران،کرمان، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، یزد و همچنین شهرستان بافق در سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی حضور دارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسینی نسب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 شهریور 1396 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مجسمه هاشون کجا نصب میشه؟چی به بافق میرسه؟این همه پول بافق را دادید به به مشتی ریگ که باد ببره می دادین چندتا مجسمه بزرگ می ساختند تو شهر نصب می کردن.عقلم خوب چیزیه.

You cannot copy content of this page