مسئول خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد گفت:حضور خادمین حرم آقا علی بن ابیطالب (ع) در بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 17 شهریور 1396
حضور خادمین حرم آقا علی بن ابیطالب (ع) در بافق

مسئول خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد از ورود خادمین حرم آقا علی بن ابیطالب (ع) به بافق خبر داد.

۲۰۱۷۰۹۰۸_۱۲۲۵۰۶

۲۰۱۷۰۹۰۸_۱۲۲۶۳۰

مسئول خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد از ورود خادمین حرم آقا علی بن ابیطالب (ع) به بافق خبر داد.

۲۰۱۷۰۹۰۸_۱۲۰۹۲۴

رعیتی با اعلام این خبر اظهار داشت:سال گذشته در ایام جشن غدیر با کمک آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، جشن بزرگ مرتضی علی با همکاری شهرداری، اداره کل اوقاف و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد.

۲۰۱۷۰۹۰۸_۱۱۵۳۰۲

وی با بیان اینکه این جشن دارای برنامه های مختلفی بود تصریح کرد: دعوت از خادمین امیرالمومنین(ع) از اهم این برنامه ها بود.

رعیتی با اشاره به اینکه خدام با پرچم آستان مقدس امام اول شیعیان وارد استان یزد شدند عنوان کرد: بزرگواران برای دومین سال متوالی در جشن مرتضی علی شرکت کردند.

۲۰۱۷۰۹۰۸_۱۱۵۱۰۱

مسئول خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پیوند دو کشور شیعه عراق و ایران بیان کرد: آشنایی با فرهنگ و رسوم یکی از اهداف بوده است.

رعیتی ادامه داد:غبارروبی از گلزار شهدا، زیارت امامزاده های واجب التعظیم، دیدار با ائمه جمعه شهرستانها، عیادت از بیماران بیمارستانها و دیدار با خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم و… از دیگر برنامه های این خدام است.

وی همچنین با اشاره به ورود خادمین به بافق گفت: بزرگواران پس از ورود در آستان مقدس حضور یافتند و پس از آن به دیدار امام جمعه بافق رفتند.

مسئول خادمین افتخاری آستان مقدس سید جعفر محمد (ع) همچنین از حضور خدام در نمازجمعه و بیمارستان ولیعصر(عج) و شرکت در جشن غدیر واقعدر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ورود خدام به بافق افزود: خادمین به محض ورود به بافق این شهر را به دلیل وجود نخل ها به شهر نجف عراق تشبیه کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page