بیانیه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 شهریور 1396

بیانیه بسیج طلاب و روحانیون شهرستان بافق در حمایت از مردم مظلوم میانمار
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا.
حکایت میانمار حکایت همیشگی تقابل حق و باطل است که در همیشه تاریخ جلوه گر بوده و خواهد بود.
مسئله میانمار امروز به یکی از مهم ترین مسائل جهان اسلام تبدیل شده است و باید همه مسلمین نسبت به این مهم حساسیت نشان بدهند. پیامبر گرامی ما (صلوات الله علیه و آله ) که قرآن ایشان را با دو صفت رحمت نسبت به مؤمنین و غضب نسبت به کافران معرفی کرده است می فرمایند: هرکسی که در شبانه روز به فکر سایر مسلمانان نباشد و دغدغه حل مشکل آن ها را نداشته باشد مسلمان نیست.
امروز و تا هر زمان که کفر و ظلم باقی است وظیفه مقابله و مبارزه نیز باقی خواهد بود و به فرموده پیر جماران حضرت خمینی کبیر (قدس الله نفسه الزکیه) “تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم.‏”
آری باید برای برچیده شدن بساط ظلم مبارزه کرد ، برای نجات مظلومان عالم و به خصوص مردم مسلمان میانمار که در پنجه کفر و شرک گرفتار گردیده اند و این نتیجه بی توجهی و غفلت ملت ها و دولت های مسلمان است. رهبر عزیز و فرزانه انقلاب در پیام به حجاج فرمودند : “ما در برابر هجوم دشمن نابکار به وظیفه‌ی دینی و عقلی خود عمل نکردیم؛ هم «اَشِّدآءُ عَلَی الکُفّار» را از یاد بردیم، و هم «رُحَمآءُ بَینَهُم»”
در سایه این غفلت و بی توجهی البته دولت های مدعی حقوق بشر مشغول جنایت و خون ریزی هستند و ما وظیفه داریم تا سر جان ایستادگی و مقاومت کنیم.
مسئله میانمار به فرموده رهبر بصیر انقلاب ، یک مسئله سیاسی است و نه یک دعوای مذهبی بین دو فرقه و گروه.
طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان بافق با لبیک گفتن به ندای عدالت خواهان عالم و با تبعیت از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در برابر این جنایت و سایر ظلم هایی که در عالم و جهان اسلام رخ می دهد ساکت نخواهند بود و برای مبارزه با کفر و ستم کافران تا آخرین نفس ایستادگی خواهند کرد.
به امید روزی که جهان از عدالت سراسر شود و حکومت مستضعفین در جهان تحقق یابد.
والسلام علی عبادالله الصالحین
بسیج طلاب و روحانیون شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page