افتتاح مرکز من و کتاب توسط دوستداران کتاب

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
جمعه - 31 شهریور 1396
افتتاح مرکز من و کتاب توسط دوستداران کتاب

نخستین نمایشگاه دائمی کتاب و دومین بانک جامع کتاب الکترونیکی و صوتی کشور در بافق افتتاح شد.

IMG_20170922_233121

نخستین نمایشگاه دائمی کتاب و دومین بانک جامع کتاب الکترونیکی و صوتی کشور در بافق افتتاح شد.

مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب در بافق در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در این شهرستان گفت:دومین بانک کتاب الکترونیکی و صوتی کشور در قالب این نمایشگاه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و کتاب دوستان در مسجد امام هادی(ع) این شهرستان افتتاح شد.

IMG_20170922_233123

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی نژاد تعداد کتاب های صوتی این مرکز را ۸هزارعنوان اعلام کرد.

وی با اشاره به بخش های مختلف های این نمایشگاه بیان کرد:بیش از یکهزار جلد در این نمایشگاه برای فروش در بخش های مختلف اعم از علمی،فرهنگی،کودک و نوجوان وجود دارد.

مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب در بافق افزود:بیش از ۱۶۰جلد کتاب برای نابینایان این شهرستان با خط بریل در این نمایشگاه موجود است که با هماهنگی های بعمل آمده با اداره بهزیستی این شهرستان،کتاب های مورد نیاز در منزل نابینایان تحویل داده می شود.

مهدوی نژاد بیان داشت:اسباب بازی فکری و آموزشی ایرانی،نوشت افزار ایرانی اسلامی،وقف در گردش،کتاب ماه،شبکه کتابخوان ها و کتاب های معرفی شده توسط رهبر انقلاب امام خامنه ای بخشی از قسمت های این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو فاز به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد:فاز نخست در بخش هایی اعم از قفسه ها و مکان با اعتباری بالغ بر ۲۱میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مسئول مرکز فرهنگی من و کتاب در بافق افزود:فاز دوم اضافه کردن ۷۰متر به این مرکز است که در صورت تامین اعتبار بالغ بر ۲۲میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد:این مرکز توسط تعدادی از نوجوانان هیتی بافق ساخته شده است که علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷٫۳۰دقیقه تا ۲۱٫۳۰از این نمایشگاه بازدید کنند.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page