صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای نظامی بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 2 مهر 1391
در سومین روز ازهفته دفاع مقدس
صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای نظامی بافق برگزار شد
 در سومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان بافق در بسیج بافق برگزار شد.
یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شهرستان بافق، پایوران سپاه بافق، یگان نمونه نیروی انتظامی بافق، گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، امام حسین (ع)، الزهرا (س)، بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در میدان صبحگاه حضور داشتند.
امام جمعه بافق در این مراسم که با حضور سرپرست فرمانداری بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، فرمانده نیروی انتظامی بافق، فرمانده گردان امام حسین (ع) و مسئولان نهادها و ادارات شهرستان بافق و خانواده معظم شهدا برگزار شد، با گرامیداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس به بررسی نقش کارآمد شهرستان بافق در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بافق در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است که مایه مباهات و افتخار برای نظام است.
حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: امروز نیز بسیجیان در صحنه شهرستان بافق با حضور پر رنگ خود در همه عرصه‌های انقلاب، پای‌بندی و پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه ثابت کرده‌اند.
وی همچنین با مقایسه آمار تجهیزات نظامی جنگ عراق علیه ایران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه همه کشورهای غربی در این جنگ به کمک عراق آمده بودند، رزمندگان اسلام با توکل به خدا و پیروی از منویات ولی فقیه و رهبری خود نگذاشتند یک وجب خاک میهن اسلامی‌مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.
امام جمعه بافق با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: به برکت حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس، امروز ایران در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته و این مردانگی در جنگ به همه قدرت‌های دنیا ثابت شده است.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت گفت: امروز استکبار و صهیونیسم دچار سردرگمی شده است و برای همین است که دست به اقداماتی می‌زند که هیچ پایه و اساسی نداشته و همواره با شکست مواجه است.
وی برای مقام شامخ شهدای اسلام به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز در این مراسم با تقدیر از حضور باشکوه بسیجیان و یگان‌های نمونه حاضر در این مراسم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دروان هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی قدرت و توانایی خود را به رخ جهانیان کشاند و به برکت حضور بسیجیان این اقتدار پس از 30 سال همچنان ادامه دارد.
سرهنگ بمانعلی باقیان افزود: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی موجب ایجاد چالش در کشورهای سلطه‌گر و استکباری شده و این چالش و سردرگمی نظام استکباری ناشی از افتخارات دفاع مقدس است.
وی همچنین با محکوم کردن ساخت فیلم موهن توسط آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: وحشت سران استکبار از صدور اسلام و انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان موجب شده است که این کشورها دست به این اقدامات بزنند و این حرکت‌ها کاملا محکوم است.
باقیان، بیداری کشورهای اسلامی و حرکت وال استریت را در کشورهای غربی ناشی از صدور انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
اجرای موزیک همراه با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، اجرای نمایش و دکلمه و سرود ولایت و چند برنامه فرهنگی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.
در ابتدای این مراسم امام جمعه بافق به همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، فرمانده گردان رزمی امام حسین (ع) بافق، سرپرست فرمانداری بافق، فرماندهان گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس و برخی از مسئولان نهادها و ادارات این شهرستان از یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه، سان دیدند و به مقام والای سرداران شهید بافق ادای احترام کردند/عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page