محمدرضا صباغیان در جلسه علنی مجلس:از تجربیات بازنشستگان در قالب مشاور استفاده شود

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 مهر 1396
از تجربیات بازنشستگان در قالب مشاور استفاده شود

از تجربیات بازنشستگان در قالب مشاور استفاده شود نه اینکه افراد تا نفس دارند به عنوان مسئول باشند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موافقت و مخالفت با طرح استفساریه تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس اظهارات خود را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی (یکشنبه، ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح استفساریه تبصره یک ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: امروز سیل افراد و جوانان بیکار را داریم که جویای کار هستند و اگر قرار است هر کسی که سوار بر این قطار می شود پیاده نشود صندلی برای کسی خالی نمیشود که بتواند استفاده کند.

نماینده مردم ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم ومهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از تجربه بازنشستگان در قالب مشاور استفاده شود، تصریح کرد: در اوایل انقلاب افرادی که جوان بودند مسئولیت های بزرگی را بر عهده گرفتند که موفق از آن نیز بیرون آمدند.

وی ادامه داد: از تجربیات بازنشستگان در قالب مشاور استفاده شود نه اینکه افراد تا نفس دارند به عنوان مسئول باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می گوید کارگیری افرادی که بازخرید یا بازنشسته شده اند در تمامی دستگاه ها که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند ممنوع است ؛ این قانون بسیار شفاف بوده و نیازی به تبصره ندارد.

وی ادامه داد: در تبصره های الف، ب و ج افرادی که بازنشسته شده اند نباید از وزارتخانه یا دستگاه خود به وزارتخانه دیگری منتقل شوند.

صباغیان تصریح کرد : اگر این موارد رعایت نشود یک رانت است، همان طور که رانت اقتصادی وجود دارد به کارگیری بازنشستگان یک رانت است و با اهداف انقلاب اسلامی و بازنشستگی که کارشناسی شده است منافات دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page