برپایی غرفه های فرهنگی گوناگون توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 مهر 1396
برپایی غرفه های فرهنگی گوناگون توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

به مناسبت دهه اول ماه محرم،غرفه های فرهنگی گوناگون توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در صحن بیرونی امامزاده عبدالله علیه السلام بافق، بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 23 دایر گردیده است.

IMG_20170927_212720

به مناسبت دهه اول ماه محرم،غرفه های فرهنگی گوناگون توسط کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در صحن بیرونی امامزاده عبدالله علیه السلام بافق، بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۳ دایر گردیده است:

IMG_20170927_212722

– برپایی “غرفه رسانه ای” که فعالیت این غرفه در راستای ارسال کلیپ هایی با موضوعات جنگ نرم، فرهنگ انقلابی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، مدافعان حرم، توبه و ترک گناه، مداحی و … می باشد که در مجموع تمام محتوای این غرفه بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است، البته با سبک و شیوه رسانه ای که در این شرایط و در عصر رسانه، مؤثر تر و برای مخاطب جذاب تر خواهد بود.
ارسال کلیپ ها و مداحی ها از طریق فلش، رم و نرم افزار شیرایت (shareit) انجام می گیرید.

IMG_20170927_212716

– برپایی ” غرفه کتاب های شاخص و محصولات فرهنگی” با موضوع درس های کربلا و شهدا که کتاب های شاخص انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام و انتشارات شهید ابراهیم هادی با حمایت خیّرین فرهنگی با ۳۰% تخفیف ارائه می شود.
گفتنی است که کتاب های «روضه اصحاب چیست؟» و «سلام بر ابراهیم ۱» که در این غرفه ارائه می شود به ترتیب در ردیف مسابقه سراسری و استانی بصورت غیر حضوری با جوایز ارزنده قرار دارد که علاقمندان می توانند جهت تهیه کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به این غرفه مراجعه نمایند.

– برپایی “غرفه عکس مدافعان حریم” که علاقمندان کنار تمثال مبارک شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم قرار می گیرند و به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا و مدافعان حریم اسلام و انقلاب با شهدا عکس می گیرند.

– برپایی “غرفه آیینه بیداری” که مردم باید از نزدیک ببینند.

این غرفه ها تا پایان دهه اول محرم بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۳ در صحن بیرونی امامزاده عبدالله(ع) برپا خواهد بود.
امیدواریم این قدم های ناچیز و کوچک در ترویج فرهنگ حسینی و سیره شهدا مؤثر واقع شود و مردم شریف بافق و بویژه جوانان بیشتر با مفاهیم ناب عاشورا و کربلا آشنا شوند و در زندگی آنها تأثیر گذار باشد. ان شاءالله مورد قبول و عنایت صاحب این ایام، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و صاحب عزای این ایام، حضرت مهدی(عج) قرار بگیرد.

و من الله التوفیق
روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page