۹۰۰ نفر از بسیجیان بافقی به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب اعزام شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 12 مهر 1396
۹۰۰ نفر از بسیجیان بافقی به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب اعزام شدند

900نفر از بسیجیان بافقی در تابستان سال جاری به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

۹۰۰نفر از بسیجیان بافقی در تابستان سال جاری به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق از اعزام ۹۰۰ نفر از بسیجیان بافقی به مناطق عملیاتی شمال غرب در تابستان سال جاری خبر داد.

رضا ابوترابی هدف از برگزاری سفر راهیان نور را آشنایی نسل جوان در کنار دیگر اقشار با فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی شهدا، رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت:بسیجیان در راهیان نور شمال غرب از ۱۰تیرماه تا ۲۰شهریور ماه به دو استان آذربایجان غربی و کردستان به صورت مجزا اعزام شدند.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق به تشریح برخی بازدید های صورت گرفته توسط بسیجیان این شهرستان در مناطق عملیاتی پرداخت و تصریح کرد:در استان آذربایجان غربی بسیجیان از مرز ترکیه، عراق و ایران در ارومیه، مرز تمرچین و شهدای گمنام این منطقه، ، مرز دوپازا و بوالفتح بازدید کردند.

ابوترابی افزود:بسیجیان بافقی درسفر به استان کردستان و همدان از موزه دفاع مقدس، تپه‌های الله‌اکبر، باشگاه افسران، خانه کرد، روستای نگل و قرآن نگل ، دریاچه زریوار نیز بازدید کردند.

وی در خصوص اعزام راهیان نور جنوب ادامه داد:اعزام راهیان نور جنوب از مهرماه آغاز و تا اواسط دی‌ماه ادامه دارد که شهرستان بافق در دو مرحله پسران و دختران مقطع دوم دبیرستان اعزام دارد و اعزام دانشجویی از اواخر بهمن‌ماه تا اواسط اسفند ادامه و اقشار مختلف نیز از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین‌ماه انجام می‎شود.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق تصریح کرد: راویان فتح و روحانیان همراه کاروان با تشریح عملیات و حال هوای معنوی رزمندگان در شب‌های عملیات، روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی در جوانانی که در زمان جنگ و دفاع مقدس حضور نداشتند تقویت می‌کنند.
پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page