دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بافق با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 مهر 1396

در سومین روز از هفته ناجا، فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان با امام جمعه بافق دیدار و گفت و گو کردند.

در سومین روز از هفته ناجا، فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان با امام جمعه بافق دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در سومین روز از هفته نیروی انتظامی سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان انتظامی با حجت الاسلام و المسلمین “سیدجواد سلیمانی” امام جمعه بافق دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، امام جمعه بافق، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به امنیت فیزیکی در جامعه اشاره کرد و افزود: باید امنیت فیزیکی در جامعه وجود داشته باسد تا مردم احساس آرامش داشته باشند و با خیال راحت زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، امنیت را سرلوحه یک نظام و حکومت دانست و تصریح کرد: اکر امنیت در جامعه نباشد، هیچ چیز در جامعه ساماندهی نمی شود و در منطقه خاورمیانه، کشور ما از امنیت نسبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا صددرصد امن نیست، گفت: کشور ما نسبت به کشورهای همجوار از امنیت خوبی برخوردار است و شهرستان بافق از امن ترین شهرهای استان می باشد.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به مدیر موفق اشاره ای داشت و خاطرنشان کرد: یک مدیر، زمانی موفق است که زیرمجموعه آن نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهند و در کنار یکدیگر و با همکاری و مشارکت هم اقدامات لازم را به پایان برسانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان بافق و مسئولان و کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیدار، امنیت را یک پدیده اجتماعی دانست که با همکاری و مشارکت همه سازمان ها با نیروی انتظامی به دست می آید و در سایه این امنیت مردم می توانند با آرامش زندگی کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه بافق و دیگر ادارات و سازمان ها با نیروی انتظامی، گفت: در سایه این حمایت هاست که پلیس می تواند در ماموریت های خود موفق شود و به درستی انجام وظیفه نماید.

حجت الاسلام “محمد حسنی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیدار گفت: اغاز هفته ناجا با حضور در نماز جمعه آغاز شد و نماز جمعه سنگری است که توطئه های خائنان و دسیسه های مفسدان را خنثی می کند و پایان هفته ناجا هم روز پنج شنبه با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا است که بیانگر این است که کسانی که جهاد در راه خدا می کنند پایان کارشان ختم به خیر می شود.

وی در ادامه ویژگی های پلیس جمهوری اسلامی را، ولایتمدار، قانونمدار و با اقتدار همراه با رافت و مهربانی برشمرد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در پایان اظهار داشت: ما امروز خدمت امام جمعه شهرمان رسیدیم تا با شما تجدید بیعت و میثاق کنیم و اعلام می داریم که تا پای جان در خط ولایت در مقابل همه کسانی که مخل امنیت و نظم هستند ایستاده و از جان، مال، ناموس و اخلاق ملت دفاع می کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page