روز پرکار محمدرضا صباغیان در پیگیری امور شهرستانهای حوزه انتخابیه

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
یک دیدگاه
چهارشنبه - 19 مهر 1396
روز پرکار محمدرضا صباغیان در پیگیری امور شهرستانهای حوزه انتخابیه

محمدرضا صباغیان دوشنبه پرکاری برای پیگیری امور شهرستانهای حوزه انتخابیه سپری کرد.

IMG_20171011_165230

محمدرضا صباغیان دوشنبه پرکاری برای پیگیری امور شهرستانهای حوزه انتخابیه سپری کرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در اولین دیدار خود با کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور مسائل محیط زیستی شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار مشکلات و خواسته ها شهرستانهای حوزه انتخابیه در زمینه محیط زیست مطرح شد.

پیگیری سایت گورخر مهریز، موضوع سرو ابرکوه، جاده گزوئیه ، تیلاپیا و یوزپلنگ آسیایی بافق ، ارتقاء منطقه حفاظت شده کم کی بهاباد،تامین نیروی انسانی و تجهیزات اداره بهاباد، پیگیری مشکلات دامداران خورمیزات و تامین خودرو برای اداره مهریز، ارتقاء منطقه حفاظت شده و تخصیص اعتبار برای باغ شادی هرات ، رفع مشکل نیروی انسانی و تکمیل چارت سازمانی مروست، از موارد مطروحه در این جلسه بود که به صورت مکتوب به رئیس سازمان محیط زیست ارائه و دستور پیگیری برا آنها اخذ گردید.

IMG_20171011_165233

دومین دیدار هفدهمین روز از مهرماه صباغیان، دیدار با معاون معماری و شهرسازی وزیر راه بود.

در این جلسه طرح جامع شهرستانهای مهریز و بهاباد مطرح شد و ایزدی،معاون وزیر راه و شهرسازی دستور رفع مشکلات هر دو طرح را صادر نمود و مقرر شد نظر شورای برنامه ریزی استان یعنی کم نکردن حوزه خدمات شهری برای هر دو شهر لحاظ شود.

IMG_20171011_165224

سومین دیدار محمدرضا صباغیان در روز دوشنبه با مدیرعامل شرکت توسعه سرب و روی مهدی آباد مهریز بود.

در این جلسه مشکلات زیست محیطی ناشی از وجود این کارخانه برای بهادران و گردکوه و راه عبور کامیون های حمل مواد اولیه برای کارخانه که از این دهستان می گذرند مطرح شد.

IMG_20171011_165228

بکارگیری نیروهای بومی و دعوت بکار دوباره نیروهای اخراجی این کارخانه از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود که جمیلی درباره ان قول مساعد داد.

چهارمین دیدار صباغیان که در دفتر وی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،دیدار با مدیر کل برنامه ریزی وزارت راه بود.

در این جلسه مشکلات راه های روستاهای پنج شهرستان حوزه انتخابیه مطرح شد و مقرر شد پس از بررسی تقاضای شهرستانها سهمیه قیر رایگان به آنها اختصاص داده شود.

محمدرضا صباغیان همچنین در جمع معترضین و سپرده گزاران کاسپین در بلوار کشاورز روبروی قوه قضائیه تهران حضور یافت و پس از شنیدن مشکلات سپرده گزاران مقرر شد به عنوان نماینده مردم صدا و فریاد این قشر را به گوش مسؤلان و دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برساند.

لازم به ذکر است امکان شرکت در این جلسات از قبل به مسئولین شهرستان های حوزه انتخابیه اطلاع رسانی گردیده بود که اگر فرصت داشته باشند می توانند در آن حضور داشته باشند و در غیر این صورت تقاضا ها و درخواست های مد نظر ایشان اخذ و پیگیری خواهد شد که در دوشنبه این هفته تنها فرماندار مهریز در ملاقات های مذکور حضور داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 مهر 1396 - 8:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یعنی هیشکی ایشون را همراهی نکرده .موجه بوده همراهی نکردنشون یا دلیل خاصی داره.

You cannot copy content of this page