شهردار بافق ابقا شد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 23 مهر 1396
شهردار بافق ابقا شد

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با رای قاطع خود سیدعلی نوروز زاده را به عنوان شهردار ابقا کردند.

IMG_20171015_111905

IMG_20171015_111908

IMG_20171015_111903

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با رای قاطع خود سیدعلی نوروز زاده را به عنوان شهردار ابقا کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق ، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد در نشستی که معاون فرماندار، تنی چند از اعضای شورای اسلامی و مدیران واحدهای مختلف شهرداری حضور داشتند در سخنانی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی در ادوار گذشته بویژه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم تقدیر کرد و گفت: شهرداران در بافق منشا خیر و برکت بودند و امروز بافق به شهری توسعه یافته و پیشرو تبدیل شده و این تغییرات قابل لمس در یکی دوسال اخیر بیشتر نمود پیدا کرده است.

محمود شاکری شمسی با بیان اینکه در ۵۰ درصد از شهرهای استان یزد شهرداران ابقا شدند افزود: ادامه کار این افراد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به دلیل ارائه خدمات نوین و شایسته و رضایتمندی مردم است.

وی پیشرفت امروز شهر بافق را قابل قیاس با گذشته ندانست و ابراز امیدواری کرد: در شورای اسلامی دوره پنجم با همت و همکاری شهردار با تجربه، گامهای راسخ وموثرتری درراستای توسعه و آبادانی بیشتر شهربافق برداشته شود.

شاکری شمسی همچنین گرایش مردم به شهرداری های استان را سرمایه ارزشمند دانست و بیان کرد: این امر نشانگرعملکرد خوب مجموعه شهرداری و عشق به مردم و مشارکت دادن شهروندان در اجرای پروژه هاست.

این مسوول خاطر نشان کرد: شهروند محوری یک علم جدید شهرداری است که باید مردم در پروژه‌ها ورود داده شوند که خوشبختانه این اتفاق در شهر بافق افتاده و مردم در برگزاری جشنواره های نوروزی و تابستانی مشارکت چشمگیر داشتند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد افزود: مشارکت فکری مردم باعث می شود که آنها پروژه عمرانی و خدماتی را حاصل تفکر و اندیشه خود بدانند و در اجرا و حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

وی اجرای طرح پارک آبشار را زبانزد خاص و عام و افتخار استان یزد خواند و گفت: برنامه ریزی، هدف گذاری، کارشناسی، بهرگیری از مشارکت مردم و خرد جمعی اگر باشد اجرای تمام پروژه ها و طرخ ها عمرانی با موفقیت به سرانجام می رسد و جلب رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی به یک میلیون یکصد نفر جمعیت استان یزد اشاره و تصریح کرد: قریب به ۸۵ درصد از مردم در مناطق شهری سکونت دارند که ۱۱۷ نفر عضو شورا و ۲۱ شهردارآماده خدمت به شهروندان هستند.

وی ضمن تبریک ابقا نوروززاده به عنوان شهردار گفت: لزوم و ضرورت برای توسعه استفاده کردن از تجربیات شهرداران و اعضای سابق و اسبق شورای اسلامی شهر است.

در پایان این جلسه توسط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد حکم ابقا سیدعلی نوروززاده شهردار بافق قرائت شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 مهر 1396 - 2:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تبریک به شهردار عزیز .انشالله در این دوره با مد نظر قراردادن تذکرات و اخطارهای به موقع از جانب اعضای محترم شورای شهر علاوه برقانونگرایی و رفع نواقص دوره قبلی تان نیمه خالی لیوان را که همان بی توجهی به وظایف اصلی شهرداری که همان رفع مشکلات مربوط به جمع آوری زباله ها و توجه به محله های کمتر توسعه یافته و حومه شهر می باشدآینده ای روشن و توسعه همه جانبه کل شهر را رقم بزنید.

عباس اولیایی - زنجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 مهر 1396 - 11:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست وبرادر ارجمند جناب آقای مهندس نوروز زاده
بجا وشایسته میدانم حسن انتخاب بجا وشایسته مجددجنابعالی که بیانگر تعهد وحسن مدیریت با عملکرد ماندگار برای شهرستان می باشد را به جنابعالی ، اعضاء محترم شورای شهر ، کارکنان خدوم شهرداری ومردمان شایسته همشهریان عزتمندم تبریک وتهنیت عرض نمائم . از خداوند متعال توفیقات بیشتر شما را آرزومندم،

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 مهر 1396 - 7:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
جناب آقای شهردار
حالا دیگه فکری به حال خیابان شهداء بردارید که واقعا وضع آن افتضاح و اسف بار میباشد .

You cannot copy content of this page