نامه اعتراض آمیز جمعی از کسبه و معلمین بافقی نسبت به ادغام شعب بانک ملی این شهر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 24 مهر 1396

بسمه تعالی

با سلام واحترام

  بدینوسیله جمعی از اهالی ، کسبه و جامعه معلمین شهرستان بافق باخبر شدیم که بانکهای ملی شعب آموزش و پرورش و ۱۴ معصوم بافق در شرف ادغام و یک کد از بانک ملی در شهرستان بافق حذف خواهد گردید که بسیار نارحت کننده و جای بسی تعجب و تفکر دارد .

شعب بانک ملی در شهرستان بافق از بانکهایی هستند که مردم اهتمام و علاقه زیادی به آن دارند و سالیان متمادی است که اهالی و کاسبین شهر و قشر فرهنگی و سنگ آهن مرکزی و… از ان خدمات دریافت می نمایند.

شهرستان بافق اولین شهرستان در استان یزد می باشد که عنوان حوزه را به خود اختصاص داده و دفتر حوزه بافق مهریز در این شهرستان دایر گردیده که خود نشان دهنده اعتماد بالای مردم به بانک ملی و سرمایه گذاری در این بانک بوده و حتی شعب شهرستان مهریز نیز به محوریت حوزه بافق فعالیت دارند.

بسته شدن یک کد شعبه و ادغام شعبه آموزش و پرورش و انتقال آن به میدان ۱۴ معصوم بافق .علاوه بر اینکه شعبه دیگری در مرکزیت شهر نداریم و با توجه به نداشتن پارکینگ و ازدحام جمعیت موجب بار ترافیکی بالا در آن نقطه و شلوغی بیش از حد و موجب خدمات دهی کمتر به مشتریان و معلمین می گرددو نارضایتی عموم را دارد.

بسته شدن شعبه ای در مرکزیت شهر و نبود بانک دیگر در اطراف زمینه را برای موسساتی که مجوز از بانک مرکزی ندارند و فعالیت انها موجب می شود مردم به دلیل اینکه راحتر خدمات بانکی خود را انجام دهند به انها مراجعه و بعد از مدتی همان سرمایه اولیه خود را توسط انها از دست بدهند.

خاطرنشان می سازد شعبه آموزش و پرورش باتوجه به قرار گرفتن در مرکزیت شهر بالاترین تراکنش پرداخت مالی و شعبه ۱۴ معصوم دارای بالاترین خدمات غیرمالی از قبیل انتقال وجه و کارت به کارت و … را بخود اختصاص داده است .

تمامی شعب بانک ملی در سال ۹۵ همگی سوده بوده و بسته و کم شدن تعداد شعب باید در قسمتی از استان انجام پذیرد که شعب آنها زیان داده اند و هنوز دایرند .

حوزه فعالیت بانکهای ملی در شهرستان بافق

  • بانک ملی مرکزی بافق

درجه شعبه۲ . خدمات به همشهریان و شرکت های وابسته به سنگ آهن مرکزی و بانک کارگشایی و شرکت های راه آهن

  • بانک ملی شعبه اموزش و پرورش

درجه شعبه ۴ ،خدمات به معلمین و کسبه و اهالی نزدیک به استان مقدس امامزاده عبدالله

  • بانک ملی شعبه ۱۴ معصوم

در سال ۹۵ با توجه به فعالیت بالایی که داشته توانسته عنوان درجه ۴ راکسب نماید .اهالی و کسبه خیابانهای امام رضا و ۱۴ معصوم .موسسات و ادارات شهرستان مانند ثبت اسناد ،ثبت احوال ،اداره آب شهری و روستایی ،اداره برق و تعدادی از شرکت های سنگ اهن بافق

  • بانک ملی شعبه آهنشهر بافق

درجه ۳ ،خدمات به پرسنل سنگ اهن مرکزی و سایر خدمات بانکی

لذا خواهشمند هستیم از بسته شده و ادغام شعبه با توجه به نکات عنوان شده در شهرستان بافق خوداری و نسبت به تقویت نیروی انسانی ان جهت هرچه بهتر انجام شدن خدمات بانکی به مشتریان اقدام لازم صورت پذیرد که موجب شادمانی و رضایت مردم این شهر قرار گیرد.

رونوشت نماینده محترم مجلس جناب اقای صباغیان

رونوشت فرماندار محترم شهر جناب اقای زاده رحمانی

رونوشت ریاست محترم امور شعب بانک مای جناب اقای رضایی

رونوشت دفتر حوزه بافق جناب اقای ملک حسین ملک زاده

رونوشت رئیس محترم آموزش و پرورش جناب اقای رنجبر


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page