تسلیت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 26 مهر 1396

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
محضر مبارک امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی و خانواده های داغدار سلیمانی و میرغنی زاده
این روزها که اشک ها در عزای سیدالشهداء علیه السلام و اصحاب باوفایش بر گونه ها جاریست و دلها از داغ اسارت عمه ی سادات زینب کبری سلام الله علیها خون است ; خبر ارتحال خواهر گرامیتان مرحومه ی مغفوره حاجیه بی بی ربابه سلیمانی داغی بزرگ است.
بانویی که سالها در کنار همسر عالم و ربانی اش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر میرغنی زاده در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجاهدت نمود و در همین مسیر مفتخر به عنوان “ام الشهید” گردید. فرزند برومند و فاضلش حجت الاسلام سید روح الله میرغنی زاده به درجه ی رفیع شهادت رسید و این مادر صبور و مقاوم سالهای متمادی داغدار پاره ی تنش گردید.
افتخار میزبانی از رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)و شهید مظلوم دکتر بهشتی(رحمه الله علیه) در سفرهایی که این بزرگواران به بافق داشته اند برگ دیگری از افتخارات این بانوی بزرگوار است.
تلاشهای خستگی ناپذیر آن مرحومه در تربیت فرزندانی مومن ,شایسته و خدمتگذار به مردم ثمر داد و آقایان دکتر سید محمد و دکتر سید علی میرغنی زاده تربیت یافتگان آن مرحومه و باقیات الصالحاتی اند که نام نیکشان و دعا برای والدینشان ذکر عام و خاص هست.
این ضایعه را به حضرتعالی و سلسله جلیله سلیمانی و میرغنی زاده خصوصا فرزندان آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از خداوند برایتان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.آرزومندیم “ام الشهید” در رحمت واسعه ی الهی و در جوار همسر و فرزند شهیدش متنعم باشد.
خادمین موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا علیه السلام بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page