نخستین یادواره شهدای ورزشکار در بافق برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 28 مهر 1396
نخستین یادواره شهدای ورزشکار در بافق برگزار شد

نخستین یادواره شهدای ورزشکار به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد.

IMG_20171020_094208

نخستین یادواره شهدای ورزشکار به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد.

IMG_20171020_094205

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این آیین با اشاره به اصل موضوع معاد و معاد شناسی گفت:انسان هایی که نور ایمان در قلب آنها تاثیر بگذارد و زندگیشان روشن باشد هیچ گونه نمی میرند.

IMG_20171020_094203

حجت الاسلام و المسلمین علی گندمی مالمیری افزود:مردگان واقعی امروز وهابیت و جریان تکفیری داعش هستند که در اوج ظلمت به سر می برند و استکبار جهانی و آمریکا،صهیونیست بین الملل و وهابیت مرده های متحرک هستند.

IMG_20171020_094159

وی همچنین به سفر خانواده شهید محسن حججی به استان یزد اشاره و تصریح کرد:این شهید فرهنگ ملت ایران را در سرتاسر دنیا معرفی کرد و یک سیلی محکم به آمریکا زد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد بیان داشت:زنده نگه داشتن یاد شهدا پشت استکبار جهانی را می لرزاند و امروز شهدا جامعه دینی را مدیریت می کنند و روح آنها احیاگر است.
گندمی مالمیری با اشاره به اهمیت ورزش از دوران دفاع مقدس تا کنون خاطر نشان کرد:ورزش در سلامت روح و روان آنچنان مهم است که در جریان دفاع مقدس قهرمانان مبارز این امر را فراموش نمی کردند و ورزش برای زنده شدن روح باید در اولویت قرار بگیرد.

وی خطاب به جوانان گفت:آمریکای جنایتکار برای ما چارچوبی را تعریف کرده که ما نباید به آنها توجه کنیم که القا اشتباه ها و محاسبات و حرکات فرسایشی برخی از آنها می باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود:تمامی این اقدامات به این منظور است که روح انقلابی را از مردم بگیرند و با تحریم های خود آنها را به زانو در بیاورند.
گندمی مالمیری تصریح کرد:وظیفه ما این است که تفکرات ضد دینی و انقلابی از ذهن ما رخنه بر کند.

اجرای گروه سرود مارش فداییان ولایت بافق و عاشقان ولایت استان یزد و به نمایش گذاشتن عکس شهدای ورزشکار شهرستان بافق از دیگر برنامه های این یادواره بود.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page