پیگیری ایجاد مراکز فنی و حرفه ای در شهرستانهای حوزه انتخابیه

دسته: دانشگاه , نماینده مردم بافق در مجلس
۲ دیدگاه
شنبه - 29 مهر 1396

e729b9c6-5ca7-4cea-b75f-97bd73a9aac0
نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای حوزه انتخابیه نیاز به توسعه و توجه دارد.

محمدرضا صباغیان بافقی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور معاون وزیر علوم و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در محل استانداری یزد اظهار داشت:در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در رابطه با مشکلات مراکز فنی و حرفه ای ۵ شهرستان حوزه انتخابیه مقرر شد مرکز خواهران در ابرکوه طی سال آینده راه اندازی شود‌.

وی با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بافق سال آینده پذیرش دانشجو خواهد داشت خاطر نشان کرد قول داده شد مرکز مهریز نیز از طریق شورای توسعه پیگیری شود تا ان شاالله زمینه جذب دانشجوی ان فراهم شود بویژه این که زیرساخت های مورد نیاز آن هم اکنون آماده هست.

گفتنی است: با حضور محمد رضا صباغیان از فعالان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای در مرکز فنی و حرفه امام علی (ع) یزدتقدیر و تشکر به عمل آمد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
الف شین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مهر 1396 - 8:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شما سری به فنی و حرفه ای امام علی بافق بزنید ببینید چقدر مشتری داره، امکانات خوبی هم داره ولی متقاضی نیست، یک زمانی با چند تا دوره مهارتی میشد دیپلم فنی گرفت ولی حالا دیگه دیپلم ارزشی نداره با دو تا امتحان دیپلم میدن… بعد با همین وقتی که برای دیپلم میذارن میرن علمی کاربردی فوق دیپلم و لیسانس میگیرن
کسی هم به مهارت و توانایی کاری اهمیت نمیده

قلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مهر 1396 - 8:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای نماینده فقط فکر خرابی می باشه در بافق سه دانشگاه وجود داره که سیر نزولی دانشجو را طی میکنه حالا به فکر یه دانشگاه دیگه افتیده بافق مثل اینکه مشکل دیگه ای نداره…..

You cannot copy content of this page