۲۲ ماه از وعده ۲۹ ماهه عسکری درباره بهره برداری از کارخانه گندله سازی گذشت

دسته: اخبار ویژه , صنعت و معدن
۵ دیدگاه
شنبه - 29 مهر 1396

(بازنشر)

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به نقل از ماین نیوز ؛ محمدجواد عسکری در حاشیه هجدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه در دوبی (آذرماه ۹۳) در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ماین نیوز به دوبی درباره آخرین وضعیت احداث کارخانه‌های جوار معدنی در سنگ آهن مرکزی اظهار کرد: امیدواریم تا ۲۹ ماه آینده کارخانه گندله‌سازی معدن به بهره‌برداری برسد. از سوی دیگر سال آینده در ماه‌های مهر و آبان برای نصب کارخانه فراخوان جذب ۱۰۰۰ نفر نیرو را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پروژه اصلاح خط سنگ آهن مرکزی تا پایان امسال به انجام می‌رسد، اظهار کرد: در مورد فولادسازی یک میلیون تنی به روش کوره بلند شرکت فولاد تکنیک به عنوان مشاور انتخاب شده و کارهای مهندسی انجام شده و حفر دو حلقه چاه آب نیز صورت گرفته است. زمین تسطیح و حصارکشی شده و آماده تجهیز کارگاه است. سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تحت عنوان شرکت بافق کسری به صورت مشارکت ۴٩ درصد سنگ آهن مرکزی و ۵١ درصد بافق کسری در حال انجام است و از شرکت پوسکو کره‌ جنوبی جهت مذاکره دعوت به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم توسعه خطوط راه‌آهن تا پایان سال به اتمام برسد و در خصوص پروژه ٢ میلیون تنی کنسانتره نیز کارهای مهندسی آن آغاز شده است.

عسکری همچنین تولید امسال سنگ آهن مرکزی را شامل ۴٫۳ میلیون تن سنگ آهن فاین دانه‌بندی شده، ۲٫۳ میلیون تن کنسانتره و ۲۰۰ هزار تن آگلومره اعلام کرد.

وی همچنین شعار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را اینطور اعلام کرد که در آینده نزدیک و تا ۳ سال آینده شاهد بافق معدنی و صنعتی خواهیم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتاحی قلعه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مهر 1396 - 11:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقا این کارخانه بلاخره به ثمر می رسه. دیر یا زود داره سوخت وسوز ندارد. به هر حال شرایط در این مافیای فولاد بسیار سخته

ابوالفضل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 مهر 1396 - 5:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بله به ثمر میرسه با چه هزینه ای !!!!!آقای فتاحی؟؟؟

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 مهر 1396 - 12:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
باید به این واقعیت هم توجه کنیم با این افت قیمت سنگ اهن و خصوصی شدن شرکت همین هزینه های جاری شرکت رو هم که جواب گو بوده بنده خدا مدیر عامل کار شاقی رو انجام داده وگرنه داریم خبرای بسته شدن صنایع فولادی و اخراج کارمندان اونو تو این چند ساله میشنویم . ولی بازم با این شرایط گندله سازی پیشرفت هایی هم داشته ک انشالله تا سال دیگه شرایط بهره برداری از آن فراهم بشه .

سید حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 مهر 1396 - 9:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جواد عسکری مدیریت دورانی رار در دست دارد که شرایط سخت اقتصادی بر کشور و به تبع بر شرکت سنگ اهن بافق مستولی می باشد.ولی به هر حال بایست کارخانه گندله تمام شود.

قانعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 مهر 1396 - 10:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه سوال دارم ازتون
آیا هیچ وقت از دلایل عدم پیشرفت کارخانه گندله و دیگر طرحهای مد نظرمطابق با برنامه از مدیر عامل محترم پرسیده اید؟
آیااز مشکلات فراوان پیش روی این طرحها سوال کرده اید یا پرده برداری شده؟
بنظر شخص اینجانب در صورتیکه تمام مسولین شهرستان همدل باشند و مصمم به پیگیری تا حل موانع پیش رو این طرحها همگی به نتیجه خواهد رسید.
اگه بجای فرافکنی با مشورت با مدیر عامل محترم لیست نیروهای تخصصی مورد نیاز زمان نصب و راه اندازی اعلام بشه تا در زمان نصب با مشکل کمبود نیرو مواجه نشوند به صلاح می باشد.

You cannot copy content of this page