ضبط و معدوم سازی بیش از ۴۵۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در مهر ماه ۹۶ در بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 2 آبان 1396
ضبط و معدوم سازی بیش از ۴۵۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در مهر ماه ۹۶ در بافق

کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان از ضبط و معدوم سازی بیش از 450 کیلو گرم فراورده خام دامی در بافق خبر داد و گفت: طی بازدیدهای دوره ای صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی بافق از مراکزعرضه و فروش فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، مرغ فروشی ها و کشتارگاه دام بیش از 450 کیلو گرم انواع فراورده های گوشتی آلوده، بدون لیبل و تاریخ مصرف گذشته ضبط و پس از انجام آزمایشات لازم از نظر بار میکروبی معدوم گردید.

IMG_20171024_113948

کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان از ضبط و معدوم سازی بیش از ۴۵۰ کیلو گرم فراورده خام دامی در بافق خبر داد و گفت: طی بازدیدهای دوره ای صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی بافق از مراکزعرضه و فروش فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، مرغ فروشی ها و کشتارگاه دام بیش از ۴۵۰ کیلو گرم انواع فراورده های گوشتی آلوده، بدون لیبل و تاریخ مصرف گذشته ضبط و پس از انجام آزمایشات لازم از نظر بار میکروبی معدوم گردید.

دکتر سالاری با اشاره به انجام بازرسی های مستمر بازرسان دامپزشکی افزود: برای اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی، این شبکه بازدید های مکرری در ساعات اداری و غیر اداری از این مراکز انجام می دهد و با هر گونه تخلف بهداشتی به صورت جدی از طریق مراجع قضایی برخورد می کند.

وی از عموم شهروندان درخواست نمود: فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند و در هنگام خرید به داشتن کد پروانه بهداشتی و بهره برداری از اداره کل دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند.
سالاری همکاری مردم در این زمینه را ضروری دانست و گفت: همکاری مردم با شبکه دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، زمینه ساز امنیت غذایی و سلامت همشهریان خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دراین خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شبکه دامپزشکی شهرستان ۳۲۴۳۷۳۱۲ گزارش نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 آبان 1396 - 8:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا قوت و خسته نباشید خدمت خواهر گرامی و پرتلاشم و همچنین بازرسان دامپزشکی

You cannot copy content of this page