اعلام رضایت رییس شورای اسلامی شهر بافق از جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 2 آبان 1396
اعلام رضایت رییس شورای اسلامی شهر بافق از جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رییس شورای اسلامی شهر بافق رضایت خود را از خروجی جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بافق رضایت خود را از خروجی جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

سید محمد باقی زاده دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت:در این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن برخی از بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ که بطور رضایت بخش اجرایی نشده است شد.

وی افزود: در این دیدار حسن امیرزاده نیز به عنوان دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی در رابطه با اجرایی شدن بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ و نامه ۱۶ بندی وزیر صنعت، معدن و تجارت سخنانی را ایراد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بافق همچنین تصریح کرد:وزیر پیشنهاد تشکیل جلسه ای را برای امشب داد تا مسائل بطور کامل و جامع بررسی و پیگیری شود که اعضای شورای اسلامی خواستار تشکیل جلسه ای با حضور امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، فرماندار و افرادی که ذیل صورتجلسه ۹/۶/۹۳ را امضا کرده اند شدند.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی برای پیگیری جامع تر ظرف چند روز آینده در تهران برگزار می شود خاطر نشان کرد: منتظر نهایی شدن مصوبات هستیم و امیدواریم با اجرایی شدن برخی از بندهای باقیمانده صورتجلسه دغدغه فکری مردم بافق به زودی رفع شود.

باقی زاده همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،اعضای کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان (سابق) ابراز امیدواری در دیدار بعدی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرهای خوشی را برای مردم بافق به ارمغان آورده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محسن کریمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 آبان 1396 - 8:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا این شد یه کار مثمر ثمر، سپاس

You cannot copy content of this page