فرماندار بافق:از مجموعه ۱۱هزارنفری کارگران بافقی فقط ۳۵نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند/ مشکل اصلی پلی کلینیک تخصصی بافق عدم حضور متخصص است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 6 آبان 1396
از مجموعه ۱۱هزارنفری کارگران بافقی فقط ۳۵نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند/ مشکل اصلی پلی کلینیک تخصصی بافق عدم حضور متخصص است

فرماندار بافق دربرنامه تلویزیونی رصد(بررسی مشکلات و چالشهای شهرستان بافق) ضمن اشاره به معرفی این شهرستان و سند چشم انداز آن، گفت: بافق شهری با سرمایه های غنی در بخش های گردشگری،کشاورزی و مهم تر،معادن می باشد.

فرماندار بافق دربرنامه تلویزیونی رصد(بررسی مشکلات و چالشهای شهرستان بافق) ضمن اشاره به معرفی این شهرستان و سند چشم انداز آن، گفت: بافق شهری با سرمایه های غنی در بخش های گردشگری،کشاورزی و مهم تر،معادن می باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به سندچشم انداز شهرستان که با مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا می شود افزود:این سندحول ۱۷محور استخراج شده برای بکارگیری شهرستان در زمینه های گردشگری،سلامت،زیر ساخت ها،توسعه فرهنگی و… می باشد.

وی با اشاره به صنایع جوار معدنی در خصوص خطراتی که کارگران را در معادن تهدید می کند بیان داشت: از ۱۱ هزار و ۸۰۰ کارگر مشغول در بافق تنها ۳۵ نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند و این نشان دهنده امنیت بالای شغلی در این شهرستان است.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد:امروز کمیسیون کارگری فعالانه مشغول به کار است و حقوق کارگران در اولویت امر قرار دارد تا در صورت تعلیق کارگر از کار، وی بتواند از بیمه بیکاری استفاده کند.

زاده رحمانی در رابطه با قراردادهای سفید امضای کارگران بیان کرد: افرادی که بنا به دلایلی از کار معلق شده اند حقوق و مزایای خود را براساس قرار داد خود دریافت می کنند.

وی افزود: اما برای رفع مشکلاتی که در برخی از این قرار دادها است نیاز به قوانین بالادست از سوی مدیر کار و رفاه اجتماعی است تا کارگران بتوانند به حقوق خود دست پیدا کنند.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به کمبود متخصص در پلی کلینیک شهرستان بافق گفت: ۸ متخصص تمام وقت و ۷ متخصص پاره وقت در بیمارستان مشغول به فعالیت اند که مشکل اصلی پلی کلینیک تامین اجتماعی تخصصی بافق عدم حضور متخصص است.

وی همچنین در این رابطه از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خواستارشد تا با پیگیری، روند انجام این کار و افزایش تعداد متخصصان در این پلی کلینیک،شتاب بیشتری بگیرد.
پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page