برگزاری جلسه برای حل مسائل و مشکلات گاز رسانی به مزارع عباس آباد، فیروزآباد و شهرک مسکونی فسفات مبارکه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 7 آبان 1396
برگزاری جلسه برای حل مسائل و مشکلات گاز رسانی به مزارع عباس آباد، فیروزآباد و شهرک مسکونی فسفات مبارکه

به منظور حل مسائل و مشكلات گاز رساني به مزارع عباس آباد، فيروزآباد و شهرك مسكوني فسفات مباركه جلسه اي در محل بخشداري مركزي برگزار گرديد.

به منظور حل مسائل و مشکلات گاز رسانی به مزارع عباس آباد، فیروزآباد و شهرک مسکونی فسفات مبارکه جلسه ای در محل بخشداری مرکزی برگزار گردید.

IMG_20171029_111824

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق؛ در جلسه ای مشترک با حضور بخشدار مرکزی بافق، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی، مدیران ادارات جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن شهرستان، شورا و دهیاری روستای مبارکه و نماینده اهالی و کشاورزان مزارع فیروزآباد و عباس آباد در خصوص حل مشکل گازرسانی به این مزارع بحث و تبادل نظر گردید.

IMG_20171029_111818

در ابتدای جلسه پور امینی بخشدار مرکزی ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به مدعوین، به بیان موضوع جلسه و پاره ای توضیحات در این رابطه پرداخت.
در ادامه مدیران ادارات جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان موارد و هشدارهایی را پیرامون ساخت و سازهای بی رویه و غیر اصولی در این مزارع با عنایت به کاربری کشاورزی زمینهای آن هم چنین محدودیتهای قانونی برای ارائه خدمات و تشدید برخوردهای لازم برابر ضوابط و موازین قانونی بیان نمودند. هم چنین در ادامه بحث هریک از اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه خود پرداختند .
پور امینی بخشدار مرکزی ضمن جمع بندی مسائل و موارد مطرح شده از نمایندگان دستگاه ها و حاضرین در جلسه خواست تا ضمن رعایت ضوابط در جهت رفع مشکل این مناطق اقدام نمایند. و مقرر گردید به ساخت و سازهای احداث شده تا این تاریخ که دارای پروانه ساخت می باشند نسبت به نصب علمک و واگذاری انشعاب گاز اقدام گردد و در مورد ساخت و سازهای بدون مجوز با ارجاع به کمیسیون ماده ۹۹ تعیین تکلیف نهایی انجام پذیرد. و هم چنین از این پس با همکاری دهیاریها و شوراها با ساخت و سازهای بدون مجوز برخورد قانونی صورت پذیرد.
در این جلسه همچنین پیرامون سایر مباحث از جمله اشتغالزایی، پهنه بندی و واگذاری زمین های دامداری و مسکونی و شرایط واگذاری و …. بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
در جلسه ای دیگر با حضور بخشدار مرکزی، هیت امناء شهرک صنعتی مبارکه و نماینده شرکت گاز استان در محل دفتر بخشداری مرکزی برگزار گردید، مسیر گاز رسانی به شهرک مسکونی فسفات از طریق شهرک صنعتی مبارکه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
درپایان بخشدار مرکزی قول مساعد داد تا ظرف چند روز آینده با ایجاد تعامل بین شرکت گاز استان و شرکت شهرک های صنعتی مشکل گاز رسانی به شهرک فسفات مرتفع خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page