لطفا نام پزشک متخصص را در ذهن مردم خراب نکنید

دسته: مقالات
یک دیدگاه
یکشنبه - 7 آبان 1396
لطفا نام پزشک متخصص را در ذهن مردم خراب نکنید

پزشک متخصص سلام ، سلامی به کمرنگی حضور شما در بافق و پررنگی نیاز به حضورتان .

پزشک متخصص سلام ، سلامی به کمرنگی حضور شما در بافق و پررنگی نیاز به حضورتان .
ان شالله که حال و احوالتون خوبه و روزگار بر وفق مرادتون میچرخد . امیدوارم این چند کلمه از دیار بافق به سمع و نظر شما عزیزان برسد . اول باید خسته نباشید و خداقوت بگم بابت تمام زحماتی که برای سلامتی مردم ایران اسلامی میکشید زحمتها و تلاشهایی که قطعا با بی خوابی همراه است و بلاشک زمان و مکان نمیشناسد .
الحق و الانصاف که شغل شریفی دارید چراکه با برگرداندن سلامتی به مردم ، مستقیم و بدون هیچ واسطه ای نتیجه تلاشتون را در جامعه جاری میبینید . شغلی شریف دارید که در کنج ذهن یک دانش آموز ، بعنوان محترم و خدوم حک شده . یادمه هنوز دست چپ و راست یاد نگرفته ، میدیدم بین دوستانم ، افرادی که با اشتیاق دنبال دکتر شدن بودند . پدر مادرها هم در این بین ، از بچه ها دنبال نبودند و هنوزم هم نیستند ، اونها هم در پی سعادت فرزندشون و البته کمکی به مردم شهرشون به دنبال دکتر شدن بچه ها بودند و هستند . همه ما گوشه کنار دیدیم که گه گاه ، والدین چه تشویقهای پرو پیمونی برای این کار میچینند . در کنار همه اینها داشتیم و داریم بچه هائی که از دکتر و دکتر رفتن میترسند و همیشه از دکتر فراری بودند و البته هستند بچه ها و بزرگترهایی که تعداد دفعه ای که به پزشک مراجعه کردند را یاد ندارند و از دستشون در رفته یا برای مراجعه به دکتر چه مسافتها و چه مشقتهائی را بر دوش کشیدند و هنوز باید بکشند .
خلاصه شغل شما و رشته تحصیلاتی شما ، خیلی حرف و گپ داشته و داره . یکیش همین قول و قراریه که آخر درستون با خودتون میبندید که خیلی قشنگ و جالب و انرژی بخشه .
راستی چند روز پیش زمزمه ای رسید از بالادستها که شما نمیخواین در بافق اقامت کنین !!! اما ما بچه بافقیها فهمیدیم که این مسئول از زبان شما حرف زده یعنی زبان شما را کرایه کرده تا سرپوش روی کم کاری ها و قصورها بذاره وگرنه مگر میشه دکتر مملکت با اون رشته قولدارش که همه دوستش میدارند و او هم همه را دوست میداره ، نخواد بیاد بافق یا بافق را نخواد . اصلا شدنی نیست تو مخیله نمیگنجه که دکتری بتونه بگه من بافق نمیرم . برای همین از طرف شما به اون مسئول که نطق کرده « پزشک متخصص حاضر نیست برای اقامت به بافق بیاید اما تامین پزشک متخصص پلی کلینیک بافق دور از دسترس نیست و امیدواریم بزودی این مرکز ۴ متخصص داشته باشد. » عرض میکنیم که خواهشا پزشکان را در اذهان مردم خراب نکنید بگذارید پزشک ، محترم و خدوم در کنج ذهن دانش آموز بافقی باقی بماند لذا همتی کنید تا با حل شدن این مشکل بافق ، خدا پدربیامرزی مرتبی براتون جور بشه .
ان شالله بیشتر در بافق ببینیمتون .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 آبان 1396 - 12:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
به مسئولین محترم بخش درمان شهر پیشنهاد میشه با کمک سنگ آهن و با پیگیری لازم از استان با چند پزشک متخصص قرارداد خوب ببندند که پزشکان عزیز هم حاضر بشن بیان بافق
هر چند که کار گلزن دربی اقای علیپور خوب بود ولی مسئولینی که برای تبلیغات اینچنینی هزینه میکنند کمی هم به فکر تامین دکتر متخصص باشن
دکتر رو میشه راضی کرد
ممنون

You cannot copy content of this page