بازدید بخشدار مرکزی بافق از روستاهای دهستان سبزدشت

دسته: روستا
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 آبان 1396
بازدید بخشدار مرکزی بافق از روستاهای دهستان سبزدشت

بخشدار مركزي بافق به منظور بررسي مسائل و مشكلات از روستاهاي دهستان سبزدشت بازديد نمود.

IMG_20171031_134944

بخشدار مرکزی بافق به منظور بررسی مسائل و مشکلات از روستاهای دهستان سبزدشت بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق؛ پور امینی بخشدار جدید مرکزی بافق در اولین سفر و مأموریت کاری خود به همراه کارشناسان این نهاد به منظور آشنایی بیشتر و بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات از روستاهای تابعه دهستان سبزدشت بازدید میدانی به عمل آورد و ضمن دیدار با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و برخی از اهالی و معتمدین روستایی در جریان فعالیت ها و پروژه های عمرانی انجام شده و یا در حال اجرای آن ها قرار گرفت. هم چنین در این دیدارها دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات روستاهای خود پرداختند.

IMG_20171031_134947

بخشدار مرکزی بافق در جریان این سفر با خانواده شهید سیدعلی اکبر حسینی در روستای شیطور دیدار و گفتگو کرد.
پور امینی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات پدر شهید اظهار امیدواری کرد با استعانت از در گاه خداوند بتوان خدمتی صادقانه و در شان این مردم ارائه نمود.

IMG_20171031_134933

در ادامه خانواده شهید حسینی درخواستی را مبنی بر مرمت و بهسازی آرامگاه شهید و محیط پیرامون آن مطرح نمودند که پورامینی قول مساعد داد تا با بررسی طرح آرامگاه و همکاری با بنیاد شهید شهرستان این امر در آینده نزدیک محقق گردد.

IMG_20171031_134938

هم چنین بخشدار مرکزی با حضور در مجتمع آموزشی شهید مصطفی خمینی(ره) سبزدشت واقع در روستای بساب با مدیر و کادر آموزشی این مدرسه گفتگو کرد.

IMG_20171031_134929

در این دیدار زکی زاده مدیر آموزشگاه گزارشی ازوضعیت تحصیلی و آموزشی دانش آموزان، وضعیت شغلی و کار معلمان، محرومیت ها و سایر مسائل و مشکلات را ارائه نمود و نیز درخواست هایی از قبیل تأمین سوخت(گازوئیل) برای سیستم گرمایشی آموزشگاه با توجه به فرارسیدن فصل سرما، تأمین کاغذ، حل شدن مشکل قراداد سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و … را بیان داشت که پور امینی قول مساعد داد تا با پیگیری موضوع مشکلات مرتفع گردد.

بخشدار مرکزی در پایان این بازدید عنوان کرد: برآنیم تا پس از بازدید از همه روستاهای بخش مرکزی و جمع بندی مسائل و مشکلات مربوط به هریک از روستاها و سپس اولویت بندی آنها در نشستی که با حضور مدیران ادارات و دستگاه های ذیربط، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان مربوطه برگزار می گردد با برنامه ریزی و زمان بندی در جهت رفع آن ها پیگیری ها و اقدامات مقتضی به عمل آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page