برای اولین بار صورت گرفت :تشکیل گروه تئاتر مددجویان مرکز حرفه آموزی پسران ذهنی توانا

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 آبان 1396
تشکیل گروه تئاتر مددجویان مرکز حرفه آموزی پسران ذهنی توانا

باهدف اثبات توانایی های بالقوه معلولین , مرکز حرفه آموزی پسران ذهنی بالای 15 سال توانا از زمان تاسیس تاکنون اقدام به فعالیتهای گوناگونی برای مددجویان خود نموده است که از آن جمله می توان به تشکیل گروه سرود, تشکیل تیمهای ورزشی, برگزاری کلاسهای مختلف صنایع دستی و اخیرا راه اندازی گروه تئاتر توسط این عزیزان می توان اشاره نمود.

IMG_20171031_230745

باهدف اثبات توانایی های بالقوه معلولین , مرکز حرفه آموزی پسران ذهنی بالای ۱۵ سال توانا از زمان تاسیس تاکنون اقدام به فعالیتهای گوناگونی برای مددجویان خود نموده است که از آن جمله می توان به تشکیل گروه سرود،تشکیل تیمهای ورزشی، برگزاری کلاسهای مختلف صنایع دستی و اخیرا راه اندازی گروه تئاتر توسط این عزیزان می توان اشاره نمود.

IMG_20171031_230744

این گروه متشکل از ۵ نفر از معلولین به کارگردانی منصور رحیمی در شهریورماه سال جاری آغاز به کار نموده است.

از اولین اقدام این گروه می توان به تبیین فیلم نامه ای به نام «هستیم گرمه این پشت نشستیم» و پذیرفته شدن این فیلم نامه جهت حضور در چهارمین جشنواره تئاتر کشوری معلولین اشاره نمود.

بعد از پذیرش این فیلم نامه گروه جهت بازبینی استانی در شهرستان یزد به اجرای تئاتر خود پرداخته که درصورت کسب امتیاز لازم می تواند دراین جشواره که در آذرماه و در شهر بیرجند برگزار می شود شرکت نماید.

دراینجا جادارد از گروه آرین بافق به مدیریت منصور رحیمی که به صورت داوطلبانه با این گروه همکاری می نمایند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

روابط عمومی جامعه معلولین شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page