پیام تبریک مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق به استاندار یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 آبان 1396

«و اکثر مدارسه العلماء و مناقشه الحکماء فی تثبیت ما صلح علیه امر بلادک، و اقامه ما استقام به الناس قبلک».
با دانشمندان فراوان گفتگو کن و با حکیمان فراوان بحث کن که مایه ی آبادانی و اصلاح شهرها و برقراری نظم و قانونی است که در گذشته نیز وجود داشته است. ( از فرمایشات حضرت علی (ع) به مالک اشتر).
جناب آقای مهندس زمانی قمی
استاندار محترم استان یزد
اکنون که انتخاب مردم در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ به ثمر رسیده و درخت تدبیر به بار نشسته و شکوفه های اصلاح و امید از درخت انقلاب رسته و شوق های تازه برانگیخته شده است، مسروریم که همنوا با مردم استان، انتصاب جنابعالی را به عنوان استاندار یزد، تبریک بگوئیم و از اینکه سکان هدایت استان به دست یکی از مدیران باتجربه و کاردان در دولتهای اصلاحات و تدبیر و امید، سپرده شده است، خشنودیم.
مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق، ضمن خوش آمد به شما، فرصت مغتنمی که برای اصلاح امور و رفع نواقص فراهم آمده را به فال نیک می گیرد و از امکانی که برای گردش نخبگان ایجاد شده است، حمایت می کند و امید دارد با درایت شما و همت متخصصان و تلاش دلسوزان، استان یزد به جایگاه پیشین و پیشرو خود در کشور بازگردد و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر آنکه به پشتوانه رای مردمان مداراطلب استان یزد، تغییر در نگاه و راه، ایجاد شود و ما با دیدن کارنامه و سوابق شما به این امر، یقین داریم.
در پایان بر خود فرض می دانیم از خدمات ارزشمند استاندار اخلاق مدار یزد جناب آقای میرمحمدی صمیمانه قدر دانی کنیم و برای ایشان و همه خدمتگزاران به این مرز پرگهر، آرزوی سربلندی و سرافرازی نمائیم.
پیش ما یاقوت، یاقوتست و گوهر، گوهر است دأب ما اینست یعنی قدر گوهر نشکنیم
(وحشی بافقی)

مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page