دبیر کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی :هیچ بندی از صورتجلسه ۹۳/۶/۹ مسکوت نخواهد ماند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 آبان 1396
هیچ بندی از صورتجلسه ۹۳/۶/۹ مسکوت نخواهد ماند

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: پیگیری قاطعانه برای اجرایی شدن بند بند صورتجلسه ۹۳/۶/۹ ادامه دارد.

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: پیگیری قاطعانه برای اجرایی شدن بند بند صورتجلسه ۹۳/۶/۹ ادامه دارد.

حسن امیرزاده ضمن تشکر از حضور مردم در جلسه کارگروه مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: برگزاری چنین جلسه ای در استان بی نظیر است.

وی با اشاره به اهم موارد صورتجلسه ۹۳/۶/۹ و گزارشات چهل و چهارمین جلسه کارگروه مطالبات گفت هر تعهدی که در قالب صورتجلسات به مردم و کارگران داده شده باید همه امضا کنندگان به آن پایبند باشیم و پیگیری کنیم ـ

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی از اقدامات انجام شده برای احداث کارخانه آهن اسفنجی و دو میلیون تن کنسانتره خبر داد.

امیرزاده با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: شفاف و بی پرده مطالبات مردمی بصورت کامل در جلسه خدمت وزیر محترم مطرح و خواستار پیگیری همه مصوبات تا رسیدن به نتیجه هستیم تا بدلیل عدم پیگیری مسکوت نماند.

امیرزاده خاطر نشان کرد:پیگیری و اجرای هیچ بندی از صورتجلسه مغفول نخواهد ماند و در بررسی مسائل همه موضوعات مطرح شده برای مردم شفاف سازی می شود .

عضو شورای اسلامی شهر بافق پرداخت دو درصد عمران و آبادانی را از مباحث مهم شهر عنوان و بیان کرد: تنها صنعتی شدت شهر کافی نیست و باید به موضوعات گردشگری، فرهنگی و عمرانی و مبلمان شهری که توسعه شهر به آن وابسته است توجه شود.

امیرزاده در پایان از پیگیری و تلاش های مسوولان شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی در رابطه با ایجاد زیر ساخت های اساسی برای شهرستان از جمله طرح ساخت گندله ـ ساخت مخازن آب ـ جاده دسترسی به چاههای آب حسن اباد و فاضلاب شهری تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page