بازدید بخشدار مرکزی از روستاهای دهستان مبارکه و سبزدشت

دسته: روستا , عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 19 آبان 1396
بازدید بخشدار مرکزی از روستاهای دهستان مبارکه و سبزدشت

بخشدار مرکزی بافق به منظور بررسی مسائل و مشکلات از برخی روستاهای دهستان مبارکه و سبزدشت بازدید نمود.

IMG_20171110_190108

بخشدار مرکزی بافق به منظور بررسی مسائل و مشکلات از برخی روستاهای دهستان مبارکه و سبزدشت بازدید نمود.

IMG_20171110_190112

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق؛ پور امینی بخشدار مرکزی بافق به منظور آشنایی بیشتر و بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات از برخی روستاهای تابعه دهستان مبارکه و سبزدشت شامل قطرم، شادکام، بشکان، علی آباد وبساب بازدید به عمل آورد و ضمن دیدار با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و برخی از اهالی و معتمدین روستایی در جریان فعالیت ها و پروژه های عمرانی انجام شده و یا در حال اجرای آن ها قرار گرفت. هم چنین در این دیدارها دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات روستاهای خود پرداختند که بخشدار مرکزی گفت: همانطور که قبلاً هم بیان شد امید آن داریم تا پس از بازدید از همه روستاهای بخش مرکزی و جمع بندی مسائل و مشکلات مربوط به هریک از روستاها و سپس اولویت بندی آنها در نشستی که با حضور مدیران ادارات و دستگاه های ذیربط، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان مربوطه برگزار می گردد بتوانیم خواسته های ضروری برای هر روستا را جامه عمل بپوشانیم.

IMG_20171110_190106

بخشدار مرکزی بافق در حاشیه این بازدید به منظور بررسی و رفع موانع و مشکلات گاز رسانی به روستاهای دهستان سبزدشت با مهندس رجب زاده بخشدار مرکزی کوهبنان دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20171110_190022

هم چنین مهندس پورامینی در جریان سفر کاری خود به روستاهای منطقه سبزدشت با عبور از جاده مواصلاتی گزوئیه در جریان فعالیتها و کارهای انجام شده برای این مسیر قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page