در ديدار بخشدار مركزي با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان مطرح شد:اهتمام و تلاش در برخورداری تمام روستاها از خدمات دولت و رعایت عدالت در توزیع بودجه و اعتبارات

دسته: روستا
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 آبان 1396
اهتمام و تلاش در برخورداری تمام روستاها از خدمات دولت و رعایت عدالت در توزیع بودجه و اعتبارات

به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق، بخشدار مركزي و هيات همراه با حجت الاسلام سليماني امام جمعه شهرستان ديدار و گفتگو كرد.

IMG_20171115_114715

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق، بخشدار مرکزی و هیات همراه با حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20171115_114713

در ابتدای این دیدار پورامینی بخشدار مرکزی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به بیان آمار و گزارشی از وضعیت روستاها و فعالیت ها و اقدامات انجام شده در بخش مرکزی و روستاهای تابعه پرداخت. وی هم چنین عنوان کرد: در راستای دست یابی به مهاجرت معکوس جمعیت به روستاها، سرمایه گذاری و توسعه پایدار روستاها در حال حاضر دولت اعتبارت بسیار خوبی را به منظور پرداخت تسهیلات کم بهره برای کارهای تولیدی اختصاص داده است و تلاش داریم بیشترین سهم را در جذب و هدایت این اعتبارات و تسهیلات به چرخه تولید روستایی داشته باشیم.
در ادامه جلسه حجت الاسلام سلیمانی صحبت ها و ارشاداتی را در این زمینه مطرح نمودند. ایشان از بخشدار مرکزی و همکارانشان در این مجموعه خواستند تا به دور از حواشی و با در نظر قرار دادن تجارب و سعه صدر عزم خود را برای خدمت رسانی به روستائیان جزم کنند و در راستای ارائه خدمات دولت و توزیع بودجه به صورت عادلانه تلاش نمایند. در پایان این دیدار پورامینی بخشدار مرکزی با تشکر از راهنمایی های حاج آقای سلیمانی امام جمعه محترم گفت: امیدواریم با مبنا قراردادن عدالت در انجام امور و با عنایت به اینکه این امر از شعائر نظام و در دستور کار دولت محترم تدبیرو امید است بتوانیم در پایان دوره مدیریت کارنامه موفقی در این رابطه ارائه کنیم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page