دعوت رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق از ورزشکاران برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 آبان 1396

درپی پیش امدحادثه غیرقابل پیش بینی زلزله دراستان کرمانشاه درغرب کشور و کشته وسر گردان شدن تعدادبیشماری از هم وطنان شریف وولایی و شهیدپرور حاج عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی وزورخانه ای بافق و مشاور مالی و اقتصادی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد طی پیامی از کلیه ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای، مدیران و مرشدان دعوت نمود که در امرخدمت رسانی وجمع اوری کمک های غیر نقدی به صورت اورژانسی و فوری پیش قدم شوند.

پهلوان حاج عزیزالله عباسیان دراین پیام افزود:کشور ما دردرطول تاریخ همواره با مشکلات و ناملایمات زیادی روبرو بوده است. که این مشکلات گاها ازطرف حمله افرادزیادی خواه وجاه طلب که قصد کشورگشایی داشته اند و گاه از ناحیه عوامل جوی و طبیعی که جز عوامل غیرپیش بینی چون سیل و زلزله وغیره به وجود آمده است ولی انچه دراینجا مهم است و بایستی به ان توجه شود این بوده است که مردم دلیروشجاع وبی باک ایران زمین همیشه پشت به پشت هم داده وبا همدلی و همکاری با تمام مشکلات وناملایمات جنگیده وپیروز شده اند.

اکنون نیز دراین ضایعه پیش امده ودراین فصل سرما مردم ولایی وشهید پرورودارالشجاعه بافق کمافی السابق برادران وخواهران خود، پدران و مادران سالمندشان را نه تنها در غرب کشور فراموش نمی کنند بلکه با تمامی توان با جمع آوری هدایای غیرنقدی آنهم به صورت فوری به کمک آنها خواهندشتافت.

وی از مدیران و مرشدان و تمامی پهلوانان و پیشکسوتان خواست که طَی فراخوانی از ورزشکاران زورخانه ای و خانواده هایشان بخواهند که هدایا غیرنقدی خود را به زورخانه های نزدیک محل زندگی تحویل دهند تا ان شالله باجمع اوری کلیه کمک های غیر نقدی دیگر با همکاری و مدیریت ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان بافق برای استفاده هم وطنان بصورت فوری به غرب حمل شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page