جریان سازی یا کمک برای رفع آسیبها

دسته: مقالات
یک دیدگاه
دوشنبه - 29 آبان 1396

امروز پر واضح است که نتیجه بخشی یک امر بر امنیت و پایداری آن بستگی دارد ، اگر امنیت شغلی یک حرفه خدشه دار شود و یا شرایطی پیرامون یک جریان فرهنگی ایجاد گردد که نتوان بر پایداری آن مهر تضمین کوبید قطعا آن حرفه یا جریان به اهدافش نمیرسد و زمین میخورد .
چند روزیست صنعت گردشگری در بافق مورد هجمه قرار گرفته است همان طور که چندی قبلتر نوع عزاداری و حرکت هیئتهای عزاداری در محرم مورد هجمه قرار گرفته بود . حرف در هر دو و دیگر جریانات ، آسیبهای پیرامونشان بوده و هست و احتمالا در آینده نیز باز باید منتظر باشیم که آسیب یک جریانی دیگر چونان پتک بر سر اصل جریان بخورد . در حالی که اگر ما قصدمان برطرف کردن یک چنین آسیبهایی چه از مراسم عزا و چه از صنعت گردشگری می باشد منطقی و اخلاقی نیست که داد و فریاد راه بیاندازیم و برای درست کردن ابرو ، بزنیم چشم یک صنعت و جریان را کور کنیم .
هر چیزی راهی دارد و متولی ، اینکه ما آنرا قضاوت کنیم و برای آن امر تصمیم بگیریم که درست نیست . متولیان این امور که هرکدام گوشه ای از این جامعه را گرفته اند و برای بهتر شدن کارشان در میدان عمل تلاش میکنند ، هیچ کدام راضی به داشتن چنین آسیبهایی برای کارشان نیستند پس چرا باید در افکار عمومی متهم شوند؟ چرا انتقادها از جایگاهی بلند با شرایطی ناشایست صورت میپذیرید؟ بیاییم کمی نحوه انتقادمان را اصلاح کنیم .
امید است در آینده برای رفع هر آسیبی ، زود تصمیم نگیریم ، احساسی نشویم ، بررسی کنیم سپس به سراغ مسئولین امر برویم از مطلع بودن و تلاشهای ایشان برای رفع آسیبها با خبر شده و تقدیر و تشکر کنیم و در این راه به ایشان یاری رسانیم نه اینکه جریان سازی کنیم و با حرفهای بی عملمان به جای کمک ، ضربه بر پیکره یک جریان فرهنگی مذهبی یا صنعت بزنیم و آن را در افکار عمومی خدشه دار کنیم که نهایتا پایداری و امنیت آن را از بین برود و به هدف خود نرسد .
محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
طالعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 آبان 1396 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کسانی که این جریانات را راه انداخته اند، خبر ندارند یا کسانی دیگر شارژشان می کنند تا این اعمال را انجام دهند.تا به مقصودشان برسند. مردم اینگونه انسانها را طرد خواهند کرد

You cannot copy content of this page