عملکرد اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستای مبارکه ارزیابی شد

دسته: کشاورزی،دامداری و شیلات
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 آذر 1396
عملکرد اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستای مبارکه ارزیابی شد

با حضور کارشناسان دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری کشور و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق عملکرد اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی مبارکه مورد ارزیابی قرار گرفت.

IMG_20171126_112618

IMG_20171126_112620

با حضور کارشناسان دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری کشور و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق عملکرد اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی مبارکه مورد ارزیابی قرار گرفت.

IMG_20171126_112614

کارشناس دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری کشور هدف از سفر خود به شهرستان بافق را در راستای انتخاب و معرفی مدیر عامل و صندوق اعتبارات خرد زنان روستای مبارکه عنوان کرد.

IMG_20171126_112617

عبداللهی اظهار داشت: به عنوان مسئول کمیته نمونه در فعالیت کشاورزی از بین پرونده که از کل استانها به دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری ارسال شد در ارزیابی اولیه مدیر عامل صندوق خرد زنان روستایی و عشایری سه استان به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

IMG_20171126_112605

وی گفت:سفر به منظور انجام کار نهایی برای ارزیابی این سه صندوق به استانها صورت گرفته است.

IMG_20171126_112606

کارشناس دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری کشور با بیان اینکه استان یزد سومین استانی است که در شهرستان بافق صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی مبارکه مورد ارزیابی قرار می گیرد تصریح کرد: پس از بازدید از سه استان فعالیت مدیر عاملان در کمیته داخلی دفتر فعالیت های روستایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

IMG_20171126_112602

عبداللهی خاطر نشان کرد : فرد نهایی توسط ستاد معرفی و به عنوان فرد نمونه ملی در زمینه مدیر عاملی در دیماه سالجاری از وی تقدیر می شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در کشور وجود دارد عنوان کرد:هدف از ایجاد چنین صندوق هایی جمع آوری منابع خرد مالی در دسترس زنان است.

کارشناس دفتر فعالیت های زنان روستایی و عشایری کشور با اشاره به ساماندهی و رعایت اصول اولیه منابع خرد مالی زنان بیان کرد: براساس روشهای مشارکتی، برقراری و تعامل کارهای بزرگی به منظور خودکفایی بانوان انجام می شود.

عبداللهی در پایان هدف کلان این صندوق ها را اهمیت به بعد اجتماعی عنوان و افزود: افراد به مرور زمان به مرحله خود باوری و خودکفایی می رسند.

وی در بخش دیگر در پاسخ به اینکه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی مبارکه را چگونه ارزیابی می کنید بیان کرد:با توجه سابقه کاری کم کارهای بزرگی انجام و زنان توانمند و فعال از پتانسیل و دانش بومی بخوبی استفاده کردند.

وی افزود:جای بسی خرسندی است که بانوان روستا توانسته اند در کنار تولید محصولات خود از نظر بازاریابی نیز مشکل چندانی نداشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page