سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق تاکید کرد:ضرورت حذف موازی کاری در مقوله فرهنگ

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 آذر 1396
ضرورت حذف موازی کاری در مقوله فرهنگ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق بر حذف موازی کاری ارگانها و ادارات در انجام کارها در مقوله فرهنگ تاکید کرد.

IMG_20171216_161822

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق بر حذف موازی کاری ارگانها و ادارات در انجام کارها در مقوله فرهنگ تاکید کرد.

حسین ارجمند صبح امروز در دیدار با امام جمعه بافق که با حضور برخی از مسؤلین حوزه فرهنگ و هنر انجام شد ضمن تقدیر از زحمات عذرا کریمی رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق اظهار داشت: مقوله فرهنگ دارای حیطه ای گسترده با شاخه های متعدد و خاص می باشد.

وی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی می بایست با ظرافت و تدبیر انجام شود عنوان کرد: در طول تاریخ برخی از اشخاص، اماکن و حتی واژه ها مورد ظلم واقع شده است که یکی از آنها فرهنگ است.که یکی از دلایل این مظلومیت موازی کاری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق علت دیگر مظلومیت فرهنگ را کمبود بودجه و وجود صاحبنظران متعدد بیان و تصریح کرد: به منظور ساماندهی رشته های مختلفی فرهنگی و ادبی تشکیل کمیته یا شورای فرهنگی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه ارشاد حلقه ارتباطی بین هنرمندان و نهادهای دولتی و غیردولتی می باشد خاطر نشان کرد :اگر فرهنگ هدایت نشود قطعا فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد.

ارجمند افزود: انجام کار فرهنگی نیازمند مردان بزرگ است و البته داشتن پشتکار و تلاش از دیگر لزومات می باشد.

وی یادآور شد: سازماندهی و هدایت فرهنگ نیاز به همفکری و همدلی مسوولان فرهنگی شهر بویژه مساعدت امام جمعه شهر دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page