صبح امروز:نشست صمیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با دکتر ارجمند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی , ورزشی
یک دیدگاه
دوشنبه - 27 آذر 1396
نشست صمیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با دکتر ارجمند

صبح امروز رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به همراه سمیه ایزدیان کارشناس ساماندهی جوانان این اداره با حضور در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حسین ارجمند اداره دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20171218_124207

صبح امروز رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به همراه سمیه ایزدیان کارشناس ساماندهی جوانان این اداره با حضور در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حسین ارجمند اداره دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که سید جلیل هاشمی رئیس هیات سوارکاری و شنای بافق نیز حضور داشت ،رضا نارگانی ضمن تبریک انتصاب دکتر ارجمند به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خواستار تعامل و همکاری بین این دو اداره شد.

IMG_20171218_124216

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تاکید بر اینکه عرصه ورزش ، عرصه فرهنگ سازی برای جوانان و نوجوانان است خواستار اجرای برنامه های مشترک بین اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد شد.
نارگانی به جایگاه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نیز اشاره نمود و گفت : ستاد ساماندهی جوانان نقش مهمی در اجرایی شدن تصمیم گیریها ی حوزه جوانان دارد و یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان نیز ارتقاء جایگاه جوانان در کنار ورزش است .

IMG_20171218_124159

وی با تاکید بر اینکه ریاست ستاد ساماندهی جوانان را در شهرستان فرماندار در اختیار دارد گفت : دبیرخانه این ستاد در اختیار اداره ورزش و جوانان است و دبیرخانه ستاد ساماندهی وظیفه پیگیری و هماهنگی در اجرایی شدن تصمیمات ستاد را به عهده دارد .
رضا نارگانی اشاره ای نیز به کمیته های مختلف ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نمود و خواستار فعال شدن این کمیته با همکاری همه ارگانها به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد.

IMG_20171218_124204

حسین ارجمند ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق نیز دراین دیدارضمن قدردانی از حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: با توجه به مخاطبین جوان ،مشترکات زیادی مابین این دو اداره در مقوله فرهنگ سازی برای این نسل وجود دارد و این مشترکات می تواند زمینه فعالیت های بیشتر دوجانبه را فراهم نماید.
وی بیان کرد: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان می توانند فضای گفتمان فرهنگی را با توجه به ظرفیت های موجود بومی و محلی در بین ورزشکاران و هنرمندان به نحو مطلوبی نهادینه کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق با اشاره به وجود مخاطبین جوان و نوجوان زیادی که در زمینه ورزش شهرستان فعالیت می نمایند گفت : قطعا نگاه ما با جامعه ورزش و جوانان نگاه ارزشی است نه ابزاری بنابراین رویکردهای خوبی را در زمینه تعامل دو طرفه در آینده خواهیم دید.

منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 آذر 1396 - 8:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

رییس ادارات بافق مسخره بازیشون میاد بابا بچسبید به کار مردم

You cannot copy content of this page