تبریک به نخبه قرآنی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 27 آذر 1396
تبریک به نخبه قرآنی

پیام تبریک مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) به حافظ کل قرآن کریم: آیات روح بخش قرآن کریم در طول قرون، همواره چراغ فروزان جویندگان راه حق بوده است و شیفتگان کتاب هدایت با خلوص تمام نسبت به تلاوت، حفظ و فهم معانی والای آن همت گمارده اند و عشق خویش را به ساحت مقدس قرآن کریم به اثبات رسانیده اند .

IMG_20171218_231507

پیام تبریک مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) به حافظ کل قرآن کریم:آیات روح بخش قرآن کریم در طول قرون، همواره چراغ فروزان جویندگان راه حق بوده است و شیفتگان کتاب هدایت با خلوص تمام نسبت به تلاوت، حفظ و فهم معانی والای آن همت گمارده اند و عشق خویش را به ساحت مقدس قرآن کریم به اثبات رسانیده اند .

جناب آقای سید رضا حسینی، نخبه قرآنی و عضو محترم واحد قرآن و عترت کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)، اینک که با عنایت حق تعالی و همت والای خویش موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اید ، کسب این مدال افتخار را به شما، خانواده محترمتان، جامعه قرآنی و مردم شریف شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
موجب فخر و مباهات است که از سرمایه های انسانی دیار آیت الله بافقی، چنین جوانانی در زمینه قرآن کریم رشد و شکوفا پیدا کنند و امید است که جنابعالی الگویی باشید برای نوجوانان و جوانان گرانقدر شهرستان بافق.
همچنین از تلاش و استقامت شما در زمینه حفظ قرآن کریم و از حمایت و پیشتیبانی خانواده محترمتان از این مسیر قرآنی تقدیر و تشکر می کنم.
توفیق روز افزون جنابعالی در راه خدمت به قرآن شریف و عمل به آن را از درگاه خداوند متعال و توجهات حضرات معصومین علیهم السلام مسئلت می دارم .

تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاء
عباسعلی محمدی

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
نور محمد آحنذاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 - 6:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حافظ قرآن

You cannot copy content of this page