رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق:بیش از ۸۰ اثر ثبت ملی می شود/ افزایش ۳ برابری ثبت ملی آثار تاریخی بافق

دسته: اخبار ویژه , میراث فرهنگی
یک دیدگاه
جمعه - 1 دی 1396
بیش از ۸۰ اثر ثبت ملی می شود/ افزایش ۳ برابری ثبت ملی آثار تاریخی بافق

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق گفت: بیش از ۸۰ اثر ملموس، طبیعی و بناهای تاریخی در بافق به ثبت ملی می رسد.

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق گفت: بیش از ۸۰ اثر ملموس، طبیعی و بناهای تاریخی در بافق به ثبت ملی می رسد.

لیلی رنجبر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا” با اعلام این خبر اظهار داشت: آثار ثبتی شهرستان بافق از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ افزایش ۳ برابری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تا پایان سالجاری تعداد آثار ثبتی شهرستان ۴۱ اثر است که با انجام پیگیری ها و جذب اعتبارات از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همچنین فرمانداری شهرستان انجام شده است.

رنجبر همچنین از جذب اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیون تومان در راستای ثبت آثار خبر داد و افزود: پرونده ۸۱ اثر اعم از منقول، طبیعی و بناهای تاریخی تهیه و انتظار می رود تا پایان سال با تشکیل جلسه در تهران در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شماره ثبتی این آثار نیز ابلاغ گردد.

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین گفت: با این روند تعداد آثار ثبتی به ۱۲۰ اثر افزایش می یابد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
قابل توجه بافق فردای عزیز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 دی 1396 - 12:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه صلاح بدونید این تیتر از فعالیت ایشان را هم بزارید البته باتحقیق صحت و سقم آن
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق: ایجاد بیش از ۳۰ شغل در حوزه گردشگری شهرستان

از افتخارات دیگر میراث بافق خبرذیل است که البته صحت و سقم آن را قاعدتا اداره کار اعلام خواهد کرد چراکه اون مکانهایی که ادعا میشه اشتغال زایی شده میگن برعکس اشتغال زدایی شده بدلیل عدم حمایت مالی و مساعدت ادارات ذیربط

You cannot copy content of this page