بزودی:افتتاح پلیس راه بافق _ بهاباد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 3 دی 1396
افتتاح پلیس راه بافق _ بهاباد

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در آینده نزدیک پلیس راه بافق - بهاباد احداث می شود.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در آینده نزدیک پلیس راه بافق – بهاباد احداث می شود.

احمد مظفری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ” بافق فردا” با بیان اینکه مکاتبات در این زمینه در حال انجام است اظهار داشت:شهرستان به دلیل قرار گرفتن در پنج راه مواصلاتی و افتتاح راه بافق سیریز- نوق نیاز به افتتاح پلیس راه در محور بافق یزد دارد.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز در شهرستان بافق تصریح کرد: یکی از این نقاط کیلومتر ۵۲ یزد بافق است که آشکار سازی آن توسط اداره راهداری صورت گرفت.

مظفری با اشاره وجود معادن متعدد در بافق عنوان کرد: فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان و استان در راستای افتتاح چند کیلومتر باقیمانده عزم خود را جزم کنند.

رئیس پلیس راه استان همچنین اشاره ای به تناژ اضافه برخی از کامیون ها در محور بافق یزد و سه چاهون بافق کرد و افزود: برای سود بیشتر نباید با حمل بار اضافی زیر ساخت کشور را از بین برد.

وی سرعت را یکی از عوامل عمده در واژگونی خودروها در محور بافق یزد عنوان و خاطر نشان کرد: در چند وقت اخیر بیشترین واژگونی مربوط به خودروی پراید است.

وی همچنین بر رانندگی با سرعت مطمئنه تاکید کرد.

مظفری در پاسخ به اینکه آیا جنابعالی تاکنون جریمه شده اید گفت: بله در محور یزد مشهد به دلیل نبستن کمربند برای اولین بار جریمه شدم.

رئیس پلیس راه استان در پاسخ به اینکه رفتار برخی از ماموران در زمان جریمه کردن رانندگان مناسب نیست عنوان کرد:تکریم ارباب رجوع از اهداف مهم است و کارکنان آموزش های لازم در این زمینه را خواهند دید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 دی 1396 - 2:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام جاده بافق-بهاباد برای تردد این همه کامیون مناسب نیست و جاده باید دو بانده شود وگرنه جریمه کردن سواری ها و چشم پوشی از خطای کامیون ها جاده را امن تر نخواهد کرد

You cannot copy content of this page