پیام تسلیت رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق به مناسبت درگذشت ابوالقاسم کریم زاده

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 3 دی 1396

درپی درگذشت آقای ابوالقاسم کریمزاده بزرگ خاندان کریمزاده، عزیزالله عباسیان ریس هیات پهلوانی و زورخانه ای طی پیامی این مصیبت و ضایعه غمناک را به خانواده محترم کریمزاده و سایربستگان ان مرحوم تسلیت گفت.

عباسیان در این پیام اورده است:

انالله واناالیه راجعون

وقتی که یکی از صحابه حضرت رسول (ص)درمورد مردن و مرگ از پیامبرسوال کردندایشان فرمودن مرگ حق است و شتری است که درخانه هرکس به نوبت و در زمان مشخص میخوابد و هیچ کس را ازان گریزی نیست و وقتی باز از ایشان سؤال کردند شما که پیامبر خدا هستید چطور باز فرمودند ان بشر مثلکم. منهم بشری هستم مثل شما و منهم هرزمان اراده خداوند باشد ازمیان شما میروم.

لذا درطول تاریخ می بینیم که چه مردان و زنانی که در زمان حیات خود الگو بوده اند و برای میهن و وطن خود تلاش کرده اند فوت نمودند ولی انچه که نمرده است و هرگزنیز نخواهد مرد نام نیک انها ست که جاویدان مانده است و نسل به نسل از انها یاد میشود.

ضمن تسلیت این غم جانگداز خدمت خانواده محترم کریمزاده و بستگان از طرف خود و کلیه ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای برای ان مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مرحوم کریم زاده از پیشکسوتان و ورزشکاران قدیمی پهلوانی و زورخانه ای بودند و یکی از بهترین وزبده ترین ورزشکار که بنده و خیلی ازپیشکسوتان اطلاع دارند و خود نیز شاهد بودند که در سنین بالا حرکات ورزشی را به نمایش می گذاشت که حتی جوانان از انجام ان عاجز بودند و مهمتر اینکه مرد خوبی بود و نام نیکی هم از خود به جا گذاشت.

خدایش بیامرزد وروحش شاد باد.

عزیزالله عباسیان ریس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page