شهرستان بافق درسالهایی نه چندان دوریکی از قطب های فوتبال استان یزد بود که متاسفانه به دلیل کم توجهی وغافل شدن از فوتبال پایه رو به مهجوریت نهاد

دسته: ورزشی
۴ دیدگاه
یکشنبه - 9 مهر 1391

محمدعلی امینی ازپیشکسوتان ورزش بابیش از 20 سال سابقه فعالیت خستگی ناپذیردرفوتبال بافق درباره تاسیس مدرسه فوتبال در این شهرستان گفت :


شهرستان بافق درسالهایی نه چندان دوریکی از قطب های فوتبال استان یزد بود که متاسفانه به دلیل کم توجهی وغافل شدن از فوتبال پایه رو به مهجوریت نهادبراین اساس مجوزدائم مدرسه فوتبال بافق با مدیریت بنده و به کمک دیگر دوستان مجرب ومتخصص فوتبالٰ درسال۱۳۸۹اخذشد که در نهایت با شروع فعالیت دراول سال۱۳۹۰ازسوی هئیت فوتبال استان به رسمیت شناخته شد.
محمد علی امینی ادامه داد :مدرسه فوتبال باجذب افراد بومی دلسوزی مانند جعفر کوشکی بعنوان مدیر فنیٰٰ، محمد رضا فضائلیٰ، سید هاشم غضنفری وسید محمد طباطبائی بعنوان مربی در جهت پیشرفت فوتبال این خطه گامهای موثری برداشتند به طوری که ازهمان سال اول تاسیس مدرسه فوتبال درمسابقات زیر ده سال استان ازمیان شش تیم بدون گل خورده به مقام قهرمانی رسیدندودر نهایت به مسابقات قهرمانی کشور نیز راه پیدا کردند.


وی افزود : از دیگر افتخارات مدرسه فوتبال بافق جوان درسال جاری اعزام دوتیم از ردهای سنی زیر ۱۰سال و زیر یازده سال به مسابقات قهرمانی مدارس استان بود که به دنبال آن تیم زیر ۱۰سال به مقام چهارم وتیم زیر یازده سال به مقام دوم دست یافت به گواه کارشناسان دست اندرکاران هیئت فوتبال استان بهترین تیم در بین مدارس فوتبال استان بود علیرغم کمبودپشتوانه مالی باگرفتن شهریه کم از بازیکنان و همچنین حمایت چند نفرخیر نیزمقداری از کمبود پول جهت پرداخت هزینه ها پوشش داده شد .
مدیر مدرسه فوتبال بافق جوان بااشاره به استعدادهای وسیع و بالقوه ای که برای رسیدن نوجوانان وجوانان بافقی در سطح عالی فوتبال نهفته شده استٰ به مسئولان باشگاه آهن توصیه کرد : تیم لیگ یک کشور شاید بنظر خوب باشداما اگر در کنار آن چند نفر بازیکن بومی خوب در تمرینات تیم حضور نداشته باشندتاانگیزه ای برای دیگر جوانان شهرستان بافق ایجاد کند یا در بخش کادر فنی تیمٰ باشگاه آهن دستیاربومی در کنار سرمربی برای استفاده تجربیاتش درجهت پیشرفت فوتبال این منطقه نباشد، ٰ دیگر این تیم داری باخرج میلیاردی چه نفعی برای شهرستان دارد.
وی با اشاره به بی مهری های صورت گرفته از طرف باشگاه آهن نسبت به بازیکنان ومربیان بومی ادامه داد: قبلا به مسئولان وقت باشگاه آهن گوشزد کردم که یک مربی ممتازبرای تیم های پایه جذب کنند که متاسفانه توجهی نشد. درحال حاضر که این موقعیت درخشان برای پیشرفت بازیکنان ومربیان بومی پیش آمده در کمال ناباوری جعفر کوشکی را خود باشگاه آهن بعنوان یکی از دستیاران فیروزکریمی معرفی کرده بودند بنابه دلایل نامعلومی کنار گذاشتند تا آنجایی که نسبت بی احترامی صورت گرفته به این جوان آینده دار بافق از یک عذر خواهی خشک وخالی کوچک دریغ کردند.
امینی در پایان ازمساعدت محمد رضا کاظمی (مسئول امورورزشی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق) جهت همکاری با مدرسه فوتبال بافق جوان برای اعزام تیم های زیر ده ویازده سال به مسابقات استانی تشکر کرد وبار دیگر از مسئو لین مربوطهٰ در خواست کرد که به ظرفیت های ورزش پایه شهرستان بافق ازنظرامکانات مالی و وسایل ورزشی مناسب شان ورزشکاران بیشتر توجه کنند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 مهر 1391 - 2:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ببینیم با این خرجهایی که باشگاه سنگ اهن می کند چه تاثیری در ورزش فوتبال شهرستان دارد.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 مهر 1391 - 11:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
جناب آقاي اميني با عرض خسته نباشيدشما از زحمتکشان فوتبال پايه بافق مي باشيد.اگر لطف کنيد و نام فقط يک باشگاه در سطح کشور را نام ببريد که در هنگام حضور در ليگ دسته اول و يا دست دوم کشور از بازيکناني استفاده نموده که فقط سابقه حضور در مسابقات ليگ استان خود را داشته اند؟عزيز من بايد از تيم حمايت کرد تا در اين شهر مانده گار گردد و ان شاءا… به ليگ برتر صعود کند تا در آينده شاهد حضور جوانان شهرمان در سطح بالاي فوتبال کشور باشيم. خواهشا جو برعليه تيم درست نکنيد.بازيکنان فهيم بافق مي دانندکه آيا واقعا در اين شرايط توانايي بازي در ليگ يک کشور را دارند يا نه . لطفا کاسه داغتر از آش نشويد .

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 مهر 1391 - 12:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جا دارد از زحمات آقای امینی و کوشکی و تیم همراهشان در پرورش استعدادهای بافق تشکر و قدردانی گردد

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 16 مهر 1391 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام . بنده از نزدیک شاهد زحمات مربیان ارجمند و دلسوز بافق جوان در جهت رشد و تعالی فرزندان این شهرستان بوده ام و امیدوارم مسئولین محترم ضمن حمایت کامل از این عزیزان ، به نحو شایسته ای تقدیر و قدردانی بعمل آورند

You cannot copy content of this page