فرماندار شهرستان بافق:واحدهای صنعتی و معدنی بافق مورد ازریابی زیست محیطی قرار می گیرند

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 5 دی 1396
واحدهای صنعتی و معدنی بافق مورد ازریابی زیست محیطی قرار می گیرند

جلسه هماهنگی به منظور ارزیابی واحدهای صنعتی و معدنی با حۻور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد، فرماندار ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان بافق در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

IMG_20171226_101339

جلسه هماهنگی به منظور ارزیابی واحدهای صنعتی و معدنی با حۻور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد، فرماندار ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان بافق در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا زاده رحمانی پیرامون وضعیت کلی صنایع و معادن شهرستان توضیحاتی ارائه و خواستار بررسی و بازنگری در وضعیت آلایندگی واحدهای صنعتی و معدنی پراکنده در سطح شهرستان شد و یادآور گردید: غیر از شرکت سنگ آهن مرکزی، مابقی واحدهای صنعتی و معدنی، عملکرد قابل دفاعی در جهت ایجاد فضای سبز، کاهش آلایندگی و گرد و غبار و … ندارند.

سپس رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان راجع به وضعیت معدنکاری و صنایع شهرستان بخصوص وضعیت بغرنج محدوده بیشه در مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه، نوروز زاده شهردار بافق به کاهش درآمدهای شهرداری و وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی اشاره و افزود: می بایست سلامت شهروندان مورد تاکید قرار گیرد.

سپس، سادات موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان راجع به قوانین ناظر بر این حوزه مطالبی را توضیح و تصریح کرد: جز در مناطق تحت مدیریت محیط زیست، برای شروع فعالیت و صدور مجوز بهره برداری از معادن، از این اداره کل استعلام نمی شود.

وی در پایان قول مساعد داد برای ارزیابی جدید زیست محیطی که در ماه آینده صورت می گیرد از اطلاعات کارشناسان شهرداری و سایر ادارات شهرستان استفاده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 5 دی 1396 - 11:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
واقعا جای تعجب داره که سنگ آهن مرکزی به راحتی همه را راضی میکنه ، یه سری به معدن سه چاهون بزنید و از قسمت سنگ شکن و کوبینگ خشک بازدید کنید و ببینید گرد و خاکش آنقدر زیاده که چشم کار نمیکنه و اگر شک دارید عکس و فیلم نیز موجود میباشد .

You cannot copy content of this page