ظهر امروز :برگزاری جلسه بررسی و تصمیم گیری صدور مجوز داروخانه شبانه روزی در بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 دی 1396
برگزاری جلسه بررسی و تصمیم گیری صدور مجوز داروخانه شبانه روزی در بافق

با حضور معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، فرماندار، مدير شبكه بهداشت و درمان و جمعی از مسوولان داروخانه های بافق، جلسه بررسی و تصمیم گیری صدور مجوز داروخانه شبانه روزی در محل فرمانداری برگزار شد.

۲۰۱۷-۱۲-۲۶ ۱۷.۰۶.۰۴

با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسوولان داروخانه های بافق، جلسه بررسی و تصمیم گیری صدور مجوز داروخانه شبانه روزی در محل فرمانداری برگزار شد.

۲۰۱۷-۱۲-۲۶ ۱۷.۰۵.۱۹

فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه صدور مجوز داروخانه شبانه روزی بافق براساس مزیت و ضوابط تعیین شده صادر می شود گفت: مکانی به جز بیمارستان و در مرکز شهر که دسترسی مردم به آن امکانپذیر باشد برای ایجاد داروخانه شبانه روزی در نظر گرفته خواهد شد.

زاده رحمانی افزود: این مرکز براساس ضوابط و قوانین جدید اعم از مالکیت خصوصی، امتیاز و ارزشیابی، سابقه بالای دو سال و…مشخص می شود.

وی ضمن تقدیر از دکتر مصدق در رابطه با حل این مشکل شهرستان عنوان کرد: داروخانه شبانه روزی در بهمن ماه سالجاری پس از مطرح شدن متقاضیان در کمیسیون ماده ۲۰ احداث می شود.

زاده رحمانی در این جلسه خطاب به مسوولان داروخانه ها بر خدمات دهی بهینه و تسهیل در کار مردم و ارباب رجوع تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page