صبح امروز:رئیس فدراسیون تنیس کشور وارد بافق شد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 6 دی 1396
رئیس فدراسیون تنیس کشور وارد بافق شد

صبح امروز مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی با هیات همراه با حضور در اداره ورزش و جوانان با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20171227_131656

صبح امروز مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی با هیات همراه با حضور در اداره ورزش و جوانان با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رضا نارگانی ضمن خوشامدگویی به رئیس فدراسیون و همراهان گزارشی از وضعیت تنیس شهرستان بافق را ارائه نمود .

IMG_20171227_131654

وی ضمن قدردانی از زحمات ابوطالبی رئیس هیات تنیس شهرستان بافق که در مدت زمان مسئولیت در هیات تنیس کارهای مهم و زیربنایی را انجام داده است خواستار حمایت همه جانبه از طریق فدراسیون در برگزاری دوره های استعدادیابی ، آموزش مربیان در این رشته ورزشی در بافق شد .

شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشور نیز در این دیدار مهمترین اولویت ها و برنامه های کاری خود در این سفر را افتتاح مجموعه تنیس باشگاه سنگ آهن بافق عنوان نمود و گفت : پشتوانه سازی ، استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران نخبه در سراسر کشور از اولویت های کاری فدراسیون است.

وی در خصوص برنامه های خود برای توسعه این رشته ورزشی در شهرستان بافق با تاکید بر لزوم جدی به آموزش نیز قول هرگونه همکاری را از طریق فدراسیون اعلام نمود.

رئیس فدراسیون تنیس کشور در حاشیه کلنگ زنی مجموعه تنیس سنگ آهن بافق مجمع سالیانه هیات استان نیز برگزار می گردد گفت : در این مجمع برنامه های پیشنهادی روسا و نمایندگان هیاتها مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page