مدیرعامل جامعه معلولین بافق:باورمان بر این است که معلولیت علاوه بر اینکه محرومیت نیست می تواند محدودیت در پیشرفت هم نباشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 دی 1396
باورمان بر این است که معلولیت علاوه بر اینکه محرومیت نیست می تواند محدودیت در پیشرفت هم نباشد

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق؛ ابوالفضل شاهپورزاده مدیرعامل موسسه خیریه جامعه معلولین بافق درسالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد.

IMG_20171228_225946

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق؛ ابوالفضل شاهپورزاده مدیرعامل موسسه خیریه جامعه معلولین بافق درسالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد.
هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بهانه ای شد تا خدمات سوادآموزی مددکاران و مراقبین جامعه معلولین به مددجویان و توانخواهان را ارج نهیم لذا از تلاش های این عزیزان کمال سپاس را دارم.

IMG_20171228_225944

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر ۱۳ مددکار و مراقب در این موسسه در حال فعالیت می باشند که علاوه بر خدمات مددکاری،توانبخشی و کمک درمانی،در راستای محروم نبودن هیچ معلولی از تحصیل،به نهضت سوادآموزی و خدمات کمک آموزشی تحصیلی مددجویان و توانخواهان می پردازند.

ابوالفضل شاهپورزاده اظهار داشت :تلاشمان بر این است که هیچ معلولی از حقوقش در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بی بهره نباشد و باورمان بر این است که معلولیت علاوه بر اینکه محرومیت نیست می تواند محدودیت در پیشرفت هم نباشد و تاکنون بیش از ۴۰ مددجو و توانخواه توانسته اند از خدمات کمک آموزشی تحصیلی استفاده نمایند.

مدیر عامل جامعه معلولین در پایان با تشکر از همکاری ها و مساعدت های تمامی مسئولین و شهروندان،خواستار حمایت های بیشترجهت خدمات دهی بهتر و اشتغالزایی مددجویان و توانخواهان شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page