پایان کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون در بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 دی 1396
پایان کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون در بافق

کلاس هفت روزه مربیگری درجه ۳ بدمینتون در بخش بانوان به پایان رسید.

IMG_20171230_183038_792

کلاس هفت روزه مربیگری درجه ۳ بدمینتون در بخش بانوان به پایان رسید.
صبح امروز و با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش جوانان ، ، ضرابیه ورادمنش رئیس و نایب رئیس هیات بدمینتون استان ، سید علیرضا میرطاهری رئیس هیات بدمینتون بافق ،کاظمی مدیرعامل باشگاه سنگ آهن ، کارشناسان ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران اختتامیه کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون در سالن تختی بافق برگزار گردید.

IMG_20171230_183037_319

در این مراسم فریبا جلالیان جواد پور مدرس فدراسیون و مربی تیم ملی بدمینتون کشور گزارشی از وضعیت کلاسها در این دوره ارائه نمود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در حاشیه این مراسم با تشکر از مجریان برگزاری این دوره آموزشی گفت :سیاست و تاکید اداره ورزش و جوانان شهرستان به هیاتهای ورزشی توجه به مسئله آموزش است و اعتقاد داریم تربیت مربی و داور میتواند زمینه رشد ورزش شهرستان را فراهم نماید که خوشبختانه اکثر هیاتهای ورزشی در این مدت به این مسئله توجه ویژه ای داشته اند که جای قدردانی دارد.

IMG_20171230_183033_260

در ادامه سید علیرضا میرطاهری رئیس هیات بدمینتون شهرستان بافق با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی از نیازهای شهرستان بود افزود : با برگزاری این کلاس به تعداد مربیان شهرستان افزوده خواهد شد تا علاقمندان به بدمینتون بتوانند از این ظرفیت در پیشبرد اهداف ورزشی خود استفاده نمایند .
میرطاهری با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی سرآغازی برای شروع بدمینتون حرفه ای در بافق هست گفت : شهرستان بافق آمادگی برگزاری کلاس مربیگری درجه دو بدمینتون را نیز دارد و پیشنهاد برگزاری این کلاس به فدراسیون ارسال خواهد شد .
رییس هیات بدمینتون شهرستان بافق ادامه داد:جا دارد از حمایتهای مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی سنگ آهن و مدیر عامل این باشگاه تقدیر و تشکر شود که همکاری خوبی با هیات بدمینتون شهرستان در برگزاری این دوره آموزشی انجام داده اند .
ضرابیه رئیس هیات بدمینتون استان نیز در این مراسم مهمترین اولویتها و برنامه های استان را بحث پرورش مربی و داور اعلام نمود و گفت : نگاه هیات استان پرورش مربیان ، داوران و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی است و گرفتن مجوز برگزاری این دوره آموزشی در شهرستان بافق نیز در همین راستا انجام شد.
وی ضمن قدردانی از میزبانی شهرستان بافق در این دوره آموزشی گفت : استان آمادگی هرگونه همکاری در برگزاری چنین کلاسهایی را در دیگر شهرستانها دارد و در صورت نیاز همکاری لازم را انجام خواهیم داد.
کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن نیز در این مراسم با بیان اینگه نگاه باشگاه به بحث آموزش یک نگاه حمایتی است افزود : باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن آمادگی دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی در برگزاری دوره های آموزشی در کلیه رشته های ورزشی که نیاز شهرستان است اقدام نماید

شایان ذکر است در پایان این مراسم هدایایی از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به سید علیرضا میرطاهری رئیس هیات شهرستان و سرکار خانم جلالیان پور مدرس این دوره آموزشی اهدا گردید


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page