فقط 9 امضا تا عملی شدن طرح سؤال از رئیس‌جمهور‌

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 9 مهر 1391

طرح سؤال از رئیس‌جمهور‌
یكی ار طراحان سؤال از رئیس‌جمهور گفت: تاكنون ۶۴ امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور جمع‌آوری شده و تنها ۹ امضا باقی مانده تا طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مطرح شود.

 

حجت‌الاسلام حبیب‌الله برومند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به جمع‌آوری امضا برای سؤال از رئیس‌جمهور گفت: تاكنون ۶۴ امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور جمع آوری شده و تنها ۹ امضا باقی مانده تا طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مطرح شود. وی خاطر‌نشان كرد: به دلیل تعطیلی این هفته مجلس امضاهای باقی مانده از هفته آینده در صحن علنی جمع آوری خواهد شد. نماینده بیله سوار در خانه ملت با اشاره به دلایل طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: نوسانات اخیر بازار ارز از مهمترین محور طرح سوال از رئیس‌جمهور است، چراكه پاسخگویی شفافی در این زمینه وجود ندارد. وی تصریح كرد: در جلسه‌ای كه وزیر اقتصاد و امور دارایی به مجلس فراخوانده شده بود تا در خصوص وضعیت بازار ارز توضیح دهد به جای توضیح گفت من كاره‌ای نیستم. برومند همچنین اضافه كرد: رئیس كل بانك مركزی نیز حاضر نشد تا در این خصوص به مجلس توضیحاتی ارائه دهد بنابراین در راستای وظیفه خودمان طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح كردیم.

این طراح سؤال از رئیس‌جمهور در پاسخ به اینكه آیا هیئت‌ رئیسه می‌تواند مانع از در دستور كار قرار گرفتن این طرح باشد یا خیر گفت: هیئت‌ رئیسه به هیچ وجه نمی‌تواند مانع طرح سوال از رئیس جمهور باشد چرا كه تقریبا ۱/۳ نمایندگان با این كار موافقت كرده‌اند. وی با اشاره به تعداد امضاكنندگان این طرح مدعی شد: به خاطر تعداد زیاد امضاكنندگان اسامی آنها را نمی‌دانم ولی یك نماینده كرج و دو نماینده اردبیل با این منطق كه نیازی به این كار نیست این طرح را امضا نكردند. گفتنی است علی مطهری از دیگر طراحان اصلی طرح سوال از رئیس‌جمهور به شمار می‌رود كه پیشتر با پیگیری‌های او طرح سوال از رئیس جمهور عملی شده بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page