زنگ انضباط اجتماعی در بافق نواخته شد.

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 9 مهر 1391
در دومین روز از هفته ناجا:
زنگ انضباط اجتماعی در بافق نواخته شد.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، زنگ نمادين  انضباط اجتماعي همزمان با سراسر كشور با حضور فرماندهی نیروی انتظامی ، رئیس پلیس راهور ، رئیس و معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین بافق در دبيرستان پسرانه استقلال نواخته شد.

رئیس آموزش و پروش شهرستان بافق ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، نقش برجسته نیروی انتظامی در جامعه را مهم دانست و از زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی كه در آگاهی بخشیدن به افراد جامعه و ایجاد نظم و امنیت تلاش می كنند تقدیر كرد.

وی افزود : انسان ذاتا اجتماعی خلق شده و امنیت یکی از اساسی ترین نیاز ها برای زندگی در اجتماع است.

“محمود خواجه ای” با اشاره به نیازهای روحی و روانی انسان ، امنیت و آرامش را یکی از این نیازها خواند و تصریح کرد : خداوند به ما انسانها لطف کرده و نعمت آسایش ، آرامش و امنیت را عنایت کرده و در صورتیکه آدمی از این نعمت بهره درست و لازم را نبرد هم خود شخص و هم جامعه با مشکل مواجه خواهند شد.

وي نيروي انتظامي را مظهر برقراري نظم و عدل در كشور عنوان كرد و گفت: اين سبز پوشان نه تنها در اين عصر بلكه در دوران دفاع مقدس نيز در سنگرهاي دفاع و صيانت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي خود را نشان دادند و همه توان خود را به كار گرفتند تا آرامش و آسايش و امنيت در كشور ماندگار ماند.

فرمانده نیروی انتظامی بافق نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امنیت هر فرد در جامعه از ملزوماتی است که به طور مستمر برای هر انسان لازم است.

وی حضور پلیس در مدارس را نشانگر توجه نیروی انتظامی به دانش، آرامش و امنیت قشر دانش آموز و اساتید و مربیان آموزشی عنوان کرد.

“سرهنگ علی صالحی”خطاب به دانش آموزان گفت : شما بايد دوست و دشمن را بشناسيد تا بتوانيد در زندگي موفق باشيد و امروز پليس دوست شماست و شما مي توانيد مشكلات خود را با پليس 110  در ميان گذاشته و از آنها راهنمايي و كمك بخواهيد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با اهدا لوح یادبود از زحمات نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
کلانتری-آموزگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 14 مهر 1391 - 8:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به نام خداوباسلام . پیشنهاد میشود که آموزش وپرورش وراهنمایی ورانندگی بافق با هماهنگی وبرنامه ریزی مرتب وسازمان یافته ، ترتیبی اتخاذنمایند که حداقل یک یا دو روز ازهرهفته ، کارشناسی از نیروی انتظامی در مدارس حضوریابد ودر مورد قوانین ومقرراتی که رانندگان وعابران پیاده بایدرعایت کنندونیز مواردی که می بایست برای پیشگیری از جرایمی چون سرقت و…به آنها توجه شود، صحبت نماید. انشاالله!

You cannot copy content of this page