معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:بافق،جز ۳شهرستان برتر در راستای طرح باسوادی اولیای دانش آموز

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 15 دی 1396
بافق،جز ۳شهرستان برتر در راستای طرح باسوادی اولیای دانش آموز

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:شهرستان بافق نیز جز سه شهرستانی است که صد درصد اولیای دانش آموز آن باسواد هستند.

IMG_20180105_073105_867

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:شهرستان بافق نیز جز سه شهرستانی است که صد درصد اولیای دانش آموز آن باسواد هستند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در سومین نشست شورای سوادآموزی بافق با اشاره به طرح باسوادی اولیائ دانش آموزان در استان گفت: بیش از سه سال از طرح ابتکاری این استان برای محو بی سوادی می گذرد و هم اکنون استان یزد رتبه نخست کشور را از این بابت به خود اختصاص داده است.

IMG_20180105_073057_978

مرآت امین الرعایا افزود:شهرستان بافق جز سه شهرستانی است که صد درصد اولیای دانش آموزان آن باسواد هستند.

وی با بیان اینکه بافق می تواند در زمینه ریشه کن کردن بی سوادی به عنوان پایلوت انتخاب شود تصریح کرد:با برنامه ریزی و در نظر گرفتن پاداش ویژه برای باقی مانده بی سوادان در شهرستان، ریشه کن کردن بی سوادی امکان پذیر است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده در خصوص افزایش افراد با سواد بیان داشت:در کشور ۳۱تفاهم نامه و استان یزد نیز ۴۶تفاهم نامه با دستگاه های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و .. بسته شده است.

امین الرعایا همچنین تعداد بی سوادان باقی مانده در استان یزد را بیش از ۲۱هزارو ۷۴۰نفر عنوان و خاطر نشان کرد:تعداد بی سوادان باقی مانده گروه ۱۰تا ۴۹سال در شهرستان نیز بیش از ۶۹۰نفر می باشد که اتباع غیرمجاز و افراد آموزش ناپذیر را شامل می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشن شکرگزاری در این شهرستان خبرداد و افزود: با همکاری شهرداری مقرر شد که تعداد افرادی که طی ۴سال اخیر باسواد شدند جشن شکرگزاری برای آنها در این شهرستان برگزار شود.
پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page