مسوول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد:فلسفه وجودی بسیج ادارات خدمت صادقانه به مردم است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 16 دی 1396
فلسفه وجودی بسیج ادارات خدمت صادقانه به مردم است

مسوول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اعضای بسیج ادارات وظایف سنگین بر عهده دارند گفت: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از مهمترین وظایف بسیج کارمندی است.

IMG_20180106_072450_735

مسوول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اعضای بسیج ادارات وظایف سنگین بر عهده دارند گفت: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از مهمترین وظایف بسیج کارمندی است.

سرهنگ بشکانی در نشست بسیج کارمندان بافق که در محل پایگاه شهرداری این شهر برگزار شد افزود: هدف انقلاب ایران به عنوان یک الگوی کم نظیر رسیدن به تمدن اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) است.

IMG_20180106_072425_506

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پنج مرحله را برای رسیدن به این الگو تبیین کردند گفت: پیروزی انقلاب در سال ۵۷، استقرار نظام مبتنی بر احکام دینی و شاخصه های قدرت اسلامی ، ساختارهای لازم مثل همه پرسی و ایجاد ارکان قدرت حکومت اسلامی، تحقق دولت اسلامی، جامه اسلامی، الگو بودن در میان کشورها و تشکیل امت اسلامی از مهمترین مراحل رسیدن به الگو کم نظیر است.

IMG_20180106_072430_047

مسوول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد همچنین به مصوبات دولت در بحث حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد:حق شهروندی این است که مردم از دولتی برخوردار باشند که دارای تمامی سجایای اخلاقی و به دور از فریبکاری و دخل بازی باشد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما به عنوان بسیجی دستگاه اداری این است که مدیران لایق و شایسته در خدمت مردم باشند تا حق شهروند ادا شود.

بشکانی افزود: برای ایفای چنین نقشی ابتدا باید خود را اصلاح کرده و تحول درونی در وجود خویش ایجاد کنیم و دیگران را نیز در مسیر درست قرار دهیم.

این مسوول، تلاش برای ارتقا سلامت اداری، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی ، جلب رضایت مردم، استحکام بنیان نظام اسلامی و… را از دیگر وظایف بسیج ادارات بر شمرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page