آیا بافقی ها پول اضافه به شرکت های گازرسان منازل پرداخت کرده اند؟

دسته: اخبار ویژه
۱۲ دیدگاه
یکشنبه - 17 دی 1396
آیا بافقی ها پول اضافه به شرکت های گازرسان منازل پرداخت کرده اند؟

عباس غلامیان جانباز جنگ تحمیلی با ارائه سند و مدرک ادعا کرد گازرسانی به ۱۶ هزار و سیصد انشعاب در بافق با حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت برای هر خانه همراه بوده است.

IMG_20180107_142906_067

عباس غلامیان جانباز جنگ تحمیلی با ارائه سند و مدرک ادعا کرد گازرسانی به ۱۶ هزار و سیصد انشعاب در بافق با حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت برای هر خانه همراه بوده است.

IMG_20180107_142903_498

این شهروند بافقی با بیان اینکه به ازای این ۳۰ درصد افزایش شرکت های غیربومی گازرسانی حدود ۸ میلیارد تومان اضافه تر از حق خود دریافت کرده اند عنوان کرد: از تاریخ ۱/۷/۹۴ خارج از عرف و فاکتور از مردم پول دریافت شده است.

IMG_20180107_142901_947

شهروند بازنشسته افزود: با پیگیری و دوندگی زیاد توانستم حدود ۴۰ درصد پول خود را طبق نظر دو کارشناس از یزد برای گازرسانی ۱۱ خانه باز پس گیرم.

IMG_20180107_142900_300

غلامیان با اشاره به اینکه پیگیری بنده جهت بازگشت پول مردم تاکنون نتیجه ای نداشته است تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسان از یزد در خصوص تست فشار، لوازم فیتینگی و بازدید دودکش ها نباید از شهروندان مبلغی دریافت می شد.

شهروند بافقی همچنین ادامه داد:بابت بسیاری از بندهای موجود پیرامون لوله و اتصالات مبلغی اضافه از مردم دریافت شده است و طبق نامه اتحادیه می بایست شرکت گازرسانی علاوه بر مجوز گازرسانی مجوز لوله و اتصالات فروشی نیز داشته باشد تا بتواند ۱۰ درصد بابت حق و حقوق خود را بگیرد و ۳۰ درصد اضافه فاکتور ارائه شده را دریافت نکند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه پیگیری حق و حقوق مردم در رابطه با افزایش پرداخت گازرسانی منازل در تاریخ ۱۶/۱/۹۶ انجام شد خاطر نشان کرد:جلسه ای در فرمانداری با حضور فرماندار، روسای ادارات اصناف، تعزیرات و صنعت،معدن و تجارت تشکیل شد و فرماندار نامه ای جهت بررسی این موضوع به دادستان ارسال کرد و وی نیز از تعزیرات بافق خواست تا موضوع را رصد نماید اما هنوز هیچ اقدامی برای بازگرداندن حق مردم انجام نشده است.

غلامیان با اشاره به ارسال چندین نامه به دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعزیرات استان ادامه داد: طبق قانون دستمزد گازرسانی به منازل زیر ۳۰ متر ۲۵ درصد مانده به آن اضافه می شود اما از تاریخ ۱/۷/۹۴ تمام خانه ها که نیاز به گازکشی داشته و زیر ۳۰ متر بوده دستمزد آن را طبق ۴۰ متر محاسبه کرده اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 دی 1396 - 1:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دستت درد نکنه آقای غلامیان که اینقدر پیگیر حقوق از دست رفته مردم هستی ولی وقتی که روسای ادارات مربوطه حوصله پیگیری ندارن و میخوان هر طور شده قائله را جوری ختم به خیر کنن که صداش در نیاد چکار میشه کرد؟؟؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 دی 1396 - 1:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر که دادستان و فرماندار محترم کاری برای برگشت پولهای اخذ شده از مردم در اثر این کلاه برداری بزرگ انجام بدن والا از صنعت معدن و اتاق اصناف و تعزیرات آبی برای مردم گرم نمیشه.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 دی 1396 - 1:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شرف و جسارت تو ای مرد که یک تنه داری جور روسای ادارات ذیربط که در این قضیه قصور کردند و درخواب زمستانی به سر میبرند را به دوش میکشی.

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 دی 1396 - 10:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه تخلفی صورت گرفته شده باشد ادارات ذیربط باید پاسخگو باشند در غیر این صورت آقای غلامیان باید در برابر قانون پاسخگوی این شایعه بزرگ باشد.

رلوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1396 - 7:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای غلامیان
تا اونجا گه من اطلاع دارم شما رفتی رضایت دادی برادر این اعداد و ارقام رو هم که از خودت دراوردی باید اثبات کنی وگرنه به جرم تشویش اذهان عمومی باید پاسخگو باشی عزیزم

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1396 - 10:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا بعد یک سال و اندی از پیگیری های به حق شما هیچ مسئولینی به یاری و مدد شما نشتافته؟؟؟

امیرعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 دی 1396 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.تمام حرفده بود رفت و رضایت داد.های اقای غلامیان صرفا یک ادعا و توهم بود به همین علت تا قضیه بیخدار نش

نوراب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 20 دی 1396 - 2:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اخه یکی بهش بگه اگر واقعا دنبال حقوق مردمی چرا رضایت دادی سند رضایتش موجود هست و بعدا ارائه خواهد شد در زمان مناسب

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 دی 1396 - 11:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شما که مدعی هستی، رفتی فاکتورهای مابقی شهروندان را چک کنی ببینی که آیا این بنده خدا درست میگه یا نه؟
یا فقط پشت میز اداره ات نشستی و کامنت میزاری!!!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 دی 1396 - 10:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .آقای غلامیان .که نوشتن حق حقوق خودشون را پس گرفتن خاطر همین رضایت دادن هر کی می‌خواد خودش تلاش کن حقوقش پس بگیره چون قانون میگه

V این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 دی 1396 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کلاهبرداری از طرف شرکتهاغیربومی بوده یا بومی ها هم دخیل بودن؟اینجوری که اینجا گفته شده بومی هاهم تخلف داشتن، مسئولین یه کم از مسئولین بهاباد یاد بگیرن که تو قضیه گاز کشی نزاشتن یک ریال ازحق مردم ضایع بشه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 دی 1396 - 11:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای داد بیداد

You cannot copy content of this page