راه اندازی کارگاه چند منظوره توسط جامعه معلولین بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 25 دی 1396
راه اندازی کارگاه چند منظوره توسط جامعه معلولین بافق

کارگاه چند منظوره توسط دستان پرتوان شاهپورزاده رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه جامعه معلولین بافق راه اندازی شد.

IMG_20180115_200931_275

IMG_20180115_200926_151

IMG_20180115_200933_858

کارگاه چند منظوره توسط دستان پرتوان شاهپورزاده رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه جامعه معلولین بافق راه اندازی شد.

اولویت کاری موسسه،اشتغال معلولین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)،تولید واشتغال

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق؛ ابوالفضل شاهپورزاده رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه جامعه معلولین بافق در خصوص اشتعال معلولین بیان کرد:موسسه خیریه جامعه معلولین بافق از سال تاسیس(۱۳۸۱) همواره تلاش بر این داشته تا معلولین با داشتن شغلی مناسب بتوانند با آرامش خاطر و امید به زندگی، به پیشرفت های مادی و معنوی درخورشان برسند و امسال نیزبا توجه به منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) مبنی بر تولید و اشتغال،تلاش مضاعف داریم تا به فضل خداوند متعال خدمات شایسته و بایسته انجام دهیم لذا در این راستا اقدام به راه اندازی کارگاه چند منظوره دستان پرتوان ویژه خواهران و برادران معلول شامل کارگاه های خیاطی – قالیبافی – صنایع دستی نموده است.
فاز اول این مجموعه یعنی کارگاه خیاطی با همکاری خانم توکلی دایر که در حال حاضر ۷ نفر از توانخواهان و مددجویان،مشغول به کار می باشند.
شاهپورزاده اظهار داشت: با توجه به حمایت های مسئولین و تمام اقشار جامعه و همچنین دریافت سفارشات لازم، قادریم این کارگاه را توسعه و تداوم بخشیم.
وی افزود: این کارگاه به نشانی:خیابان شیخ محمد تقی بافقی(خیابان ایستگاه)،روبروی دبستان هفتم تیر،ساختمان جامعه معلولین،هر روزه به جز ایام تعطیل از ساعت۸-۱۴ آماده دریافت سفارشات شما بزرگواران خواهد بود.
شماره تماس: ۳۲۴۲۸۹۶۰-۳۲۴۳۰۲۷۲ داخلی۱۰۳


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page